Quote (kung_kanta @ 24 Apr 2012 16:34)
vill du ligga med dina brudpolare? om inte med en rosa mobil..ja då gissar jag på att du är faggot iaf om du har en Messerati skjorta^^
men vet du vad?det gör inget så länge man är snäll och inte påverkar andra människor runtomkring en:)...nu låter jag nästan som en gammal bekant(icke IRL polare D2/JSP) som talade mej tillrätta en gång i tiden(nu mer icke så bra vänner)..kredds till han!
Det heter maserati, vet du vad maserati är för något? :r
Trolltopic btw, jag är glad för vanlig heteroöl, och att klämma på tjejbröst.