Quote (PlaaD @ 23 Apr 2012 17:16)
Mucoangin är rätt så bra, bedövar hela halsen och botar det grövsta halsont på någon dag för min del.
Vouch, när jag hade streptokockinfektion i halsen så knarkade jag sånt där och då kunde jag iaf dricka vatten och få i mig penicillin utan att vilja ta livet av mig för att slippa smärtan i halsen
Annars funkar Té med honung ganska bra, eller Whisky
