Quote (EmiJ @ 22 Apr 2012 05:45)
Hur går det för alla?
Kommer ni lira d3?
Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?
Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!
Hoppas ni har det bra grabbar!
Ha det gott

Tjaaaa på dig Emil.
Vad händer? Inte mycket.
Har testat D3 betan, tyckte det var rätt skoj.
Forumet är förändrat sen förut, men vi har en svensk chatt igen

och vissa "old schoolers" är kvar också.