d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 419 Dagar Sen Jag Var Här > Jag Saknar Swe Forum
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 22 2012 03:51am
Ciao!

Fiiiiiifint här, hoppas allt är fint med dig!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 22 2012 04:00am
Jodå, livet rullar på :Thumbsup:

Tyckte inte att Diablo 3 betan var något vidare så får se hur jag gör med det sen :/

Välkommen tillbaka och hoppas du är här för att stanna :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 22 2012 05:40am
Quote (EmiJ @ 22 Apr 2012 05:45)
Hur går det för alla?

Kommer ni lira d3?

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least! :)







Hoppas ni har det bra grabbar!



Ha det gott :)


Tjaaaa på dig Emil.

Vad händer? Inte mycket.

Har testat D3 betan, tyckte det var rätt skoj.

Forumet är förändrat sen förut, men vi har en svensk chatt igen :D och vissa "old schoolers" är kvar också.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 22 2012 08:31am
Hejhej Empa!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 22 2012 09:34am
tjooo
alla äldre är jävligt inaktiva, tror det bara är fil och scxiao typ
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 22 2012 09:39am
Quote (Simon @ 22 Apr 2012 16:34)
tjooo
alla äldre är jävligt inaktiva, tror det bara är fil och scxiao typ


:angry:
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 22 2012 09:39am
anni-tradarn!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 22 2012 11:29am
Hej sötnos, välkommen tillbaka :)

Quote (Simon @ 22 Apr 2012 16:34)
tjooo
alla äldre är jävligt inaktiva, tror det bara är fil och scxiao typ


...

This post was edited by snoramej on Apr 22 2012 11:29am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 22 2012 11:30am
Quote (Simon @ 22 Apr 2012 17:34)
tjooo
alla äldre är jävligt inaktiva, tror det bara är fil och scxiao typ


njaaaaa. det var väl lite att ta i ^^


men det är en hel del som ej är kvar och som kommit hit sen dess.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 22 2012 11:33am
kommer inte spela d3 :) + don8 fgs yepp, tyty
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll