d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D3 Closed Beta Acc
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 20 2012 12:59pm
servrarna är ju nere :{
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 20 2012 01:04pm
Quote (ImoK @ Apr 20 2012 08:59pm)
servrarna är ju nere :{


Kommer strax upp :)
Men ja vill ha ett konto att spela på efter closed :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 20 2012 01:05pm
Förvånad man blir att servarna inte fungerar när dom släpper det! ^^
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 20 2012 01:25pm
bara jag som det inte funkar att logga in för?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 20 2012 01:49pm
Quote (fideuu @ Apr 20 2012 07:25pm)
bara jag som det inte funkar att logga in för?


Fungerar inte för mig heller, får någon 303 error eller vad det är..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 20 2012 05:42pm
Quote (fideuu @ 20 Apr 2012 21:25)
bara jag som det inte funkar att logga in för?


Funkar inte för de flesta.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 21 2012 12:54am
jag kanske har en plats ledig. skicka pm med bud.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll