d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev123421Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 19 2012 09:30am
Ställer gärna upp, funderar seriöst på att ta semester! :angel:

e: Fast får se :s ska till norge en vecka den 16e så passar ju inte så bra :s

This post was edited by Yllegarnet on Apr 19 2012 09:33am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 19 2012 09:50am
Quote (umade @ 19 Apr 2012 16:49)
Tänker du dra 90 och bara botta efteråt? :angry:



Umade?:D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 19 2012 10:03am
Har vi ett exakt datum + tid?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 19 2012 10:09am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 19 2012 05:50pm)
Umade?:D


Då var jag inte, men denna rundan är den sista och jag ska lägga ner all tid i världen på att dra 99 :D

Quote (Spetch @ Apr 19 2012 06:03pm)
Har vi ett exakt datum + tid?


Det står inte på arreat summit än, men 2a maj har Bashiok skrivit.
Det blir väl som alltid, runt 18-22 tiden.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 19 2012 10:13am
Quote (umade @ 19 Apr 2012 18:09)
Då var jag inte, men denna rundan är den sista och jag ska lägga ner all tid i världen på att dra 99 :D



Det står inte på arreat summit än, men 2a maj har Bashiok skrivit.
Det blir väl som alltid, runt 18-22 tiden.


fan vart ju tvungen att jobba etc..
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 19 2012 10:14am
Quote (umade @ Apr 19 2012 06:09pm)
Då var jag inte, men denna rundan är den sista och jag ska lägga ner all tid i världen på att dra 99 :D



Det står inte på arreat summit än, men 2a maj har Bashiok skrivit.
Det blir väl som alltid, runt 18-22 tiden.


okok

Suger ju balle att Tera online släpps 3 maj :(
hinner inte jobba och spela allt hahahaha

This post was edited by Spetch on Apr 19 2012 10:14am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 19 2012 10:16am
Jag är gärna med :) Jag kan tänka mig att köra det som behövs

e/ kan lira

Assa
Nec
Druid
Barb
Ama
Sorc
Pala

:)

This post was edited by Orvar on Apr 19 2012 10:38am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 10:36am
Många som postar så ni får helt enkelt göra nån slags intresseanmälan :P

Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Beslutsångest
Rob; Druid

?; Nec
?; Assa
?; -
?; Barb
?; Ama

This post was edited by PhearCIII on Apr 19 2012 10:56am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 19 2012 10:53am
om jag har tid så finns det intresse här, lär ju ta ledigt minst en vecka :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 19 2012 11:18am
Jag kan tänka mig att vara med, om jag har tid yao
Go Back To Svenska Topic List
Prev123421Next
Add Reply New Topic New Poll