d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Team Sweden Recruiting. > For New Ladder. We Are 2 Atm. Imba Fast!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Apr 19 2012 12:17pm
När är det reset?
Member
Posts: 24,640
Joined: Sep 9 2003
Gold: Locked
Apr 19 2012 02:55pm
Quote (nejnej @ 19 Apr 2012 20:17)
När är det reset?


check the link ^^
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Apr 20 2012 04:23am
Quote (nejnej @ 19 Apr 2012 19:17)
När är det reset?


Öppna inte i_eccas länk! Han är en känd Scammer! Kolla bara på hans guild.. Åhh vilken idjoot
Member
Posts: 24,640
Joined: Sep 9 2003
Gold: Locked
Apr 20 2012 06:41am
Quote (Emil @ 20 Apr 2012 12:23)
Öppna inte i_eccas länk! Han är en känd Scammer! Kolla bara på hans guild.. Åhh vilken idjoot


xD!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 20 2012 11:19am
Quote (i_ecca @ 19 Apr 2012 17:29)
skola eee bra!


ja jag tycker den är bra kollar mycke på tv men jag inte voonnit ja
Member
Posts: 24,640
Joined: Sep 9 2003
Gold: Locked
Apr 29 2012 07:16am
men satan gubbar då kör vi.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll