d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nordea...
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Apr 19 2012 03:11am
Quote (Spetch @ 18 Apr 2012 17:33)
Helt sanslöst.. Någon av er som också hade problem med att betala idag?

Skulle käka lunch med kortet funkade inte trotts att jag har VISA så det ska inte spela någon roll om deras nät är nere.
Kunde inte logga in via E-leg, personlig kod eller internetdosa... När jag försökte ringa kundtjänst så var det för många platser i kö så jag blev klickad och rösten sa till mig att ringa tbx senare...


Blir så grymt sur på sånt här..... Nordea, you owe me thaimat!


Det var möjligtvis inte Thai Singbar du skulle käka på? Jävla schysst ställe asså, käkat buffé där ett par gånger, alltid lika gött :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 19 2012 10:06am
Quote (Emil @ Apr 19 2012 11:11am)
Det var möjligtvis inte Thai Singbar du skulle käka på? Jävla schysst ställe asså, käkat buffé där ett par gånger, alltid lika gött :D


Nooooo.. Icke i Trollhättan. Jobbar ju i Nyköping, bara hemma på helger :)
Men ja, Singbar är riktigt jävla najs! ;)

This post was edited by Spetch on Apr 19 2012 10:06am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Apr 20 2012 04:51am
Quote (Spetch @ 18 Apr 2012 16:33)
Helt sanslöst.. Någon av er som också hade problem med att betala idag?

Skulle käka lunch med kortet funkade inte trotts att jag har VISA så det ska inte spela någon roll om deras nät är nere.
Kunde inte logga in via E-leg, personlig kod eller internetdosa... När jag försökte ringa kundtjänst så var det för många platser i kö så jag blev klickad och rösten sa till mig att ringa tbx senare...


Blir så grymt sur på sånt här..... Nordea, you owe me thaimat!




vart med om exakt samma sak... fast jag skulle tanka

var in på banken och tänkte höra vad fan dom sysslade med, och fick till svar att dom haft ''datahaveri''

inte första och förmodlingen inte sista gången dom strular..
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll