Quote (Spetch @ 18 Apr 2012 16:33)
Helt sanslöst.. Någon av er som också hade problem med att betala idag?
Skulle käka lunch med kortet funkade inte trotts att jag har VISA så det ska inte spela någon roll om deras nät är nere.
Kunde inte logga in via E-leg, personlig kod eller internetdosa... När jag försökte ringa kundtjänst så var det för många platser i kö så jag blev klickad och rösten sa till mig att ringa tbx senare...
Blir så grymt sur på sånt här..... Nordea, you owe me thaimat!
vart med om exakt samma sak... fast jag skulle tanka
var in på banken och tänkte höra vad fan dom sysslade med, och fick till svar att dom haft ''datahaveri''
inte första och förmodlingen inte sista gången dom strular..