d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gratis Erik
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 16 2012 02:08pm
Grattis Erik!! =)
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 16 2012 02:17pm
Quote (Yllegarnet @ 16 Apr 2012 21:06)
Tack alla fina c:



Grattis boi!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 16 2012 02:26pm
Woops, grattis:D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 16 2012 03:28pm
ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK <3

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 16 2012 04:28pm
grattis! onnea! ugibugibuu!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 16 2012 04:32pm
Näää nu blev jag ju lite sen :(

MEN GRATTIS ERIK :WUB:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 16 2012 04:39pm
Quote (PhearCIII @ 17 Apr 2012 00:32)
Näää nu blev jag ju lite sen :(

MEN GRATTIS ERIK :WUB:


man är aldrig för sen! om man nu inte råkar vara för sen, då är man för sen.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 16 2012 04:55pm
Quote (berhemuli @ Apr 16 2012 11:39pm)
man är aldrig för sen! om man nu inte råkar vara för sen, då är man för sen.


dafuq :mellow:

Ska sitta som ett frågetecken och äta nachos, brb hämta dom!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 16 2012 05:01pm
Quote (PhearCIII @ 17 Apr 2012 00:55)
dafuq :mellow:

Ska sitta som ett frågetecken och äta nachos, brb hämta dom!


var väl du som kom med nachotips då till mig med lager o grejer :D berättade om det vidare till farsan idag som blev eld o lågor och gick iväg o köpte nachos+salsa+ost direkt för att skapa mästerverket..
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 16 2012 05:03pm
Quote (berhemuli @ Apr 17 2012 12:01am)
var väl du som kom med nachotips då till mig med lager o grejer :D  berättade om det vidare till farsan idag som blev eld o lågor och gick iväg o köpte nachos+salsa+ost direkt för att skapa mästerverket..


Hahahahaha ja :D

Så jävla gott, åt det igår senast, slut på ost nu :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll