d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 0% Varningar!
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 15 2012 09:08pm
Quote (Charlieone @ 16 Apr 2012 00:04)
busade lite med en mediator för 3 år sen.
inte haft några "rights" sen dess... come in me


hahahah nubex
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 15 2012 11:06pm
inte haft varsin på över 1 år I guess

me be :angel:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 16 2012 12:45am
Grattis.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 16 2012 01:15am
Grattis brah
Minns när du hade 50% :P
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 16 2012 05:17am
Quote (PlumPlum @ 16 Apr 2012 01:31)
Jaså, det var du som reportade mig :angry:

Vänta bara, hämnden blir ljuv :evil:

nääää :O vad fick du varningen för da hehe
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Apr 16 2012 06:01am
Quote (SpAz. @ 16 Apr 2012 13:17)
nääää :O vad fick du varningen för da hehe

Fick den fredagen den 13:e <_< som förövrigt var en riktig skitdag för min del.

Jag la upp en tråd om tv-spel i "virtuellt format", jag ville veta vart jag kunde få tag på ett gammalt spel som är svårt som fan att få tag på i fysisk form...




...Men det var inte helt legit tyckte d2jsp :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 16 2012 06:14am
Quote (PlumPlum @ 16 Apr 2012 14:01)
Fick den fredagen den 13:e <_<  som förövrigt var en riktig skitdag för min del.

Jag la upp en tråd om tv-spel i "virtuellt format", jag ville veta vart jag kunde få tag på ett gammalt spel som är svårt som fan att få tag på i fysisk form...




...Men det var inte helt legit tyckte d2jsp :)


ahhhh såg den tråden tänkte att nu är du väl ute o slirar :P jsp stödjer ju inte piracy på något sätt eller låter en vara i fred med det^^ så du fick varn för det da hehe.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 16 2012 11:42am
The post has been reported. Thank you for your help in keeping this site a cleaner and better place for everyone!

Back To Post
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2012 12:18pm
GRATTIS OFC

nu väntar du ett par månader med att flama och sen har du "stormshield" mot warn

som xpd

:)

Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll