Quote (Makta @ 15 Apr 2012 21:09)
I R GURL. GIB FG's!
Btw Oli. Ändra status till "Farmvil <3" eller nått. Ser bättre ut


Quote (PlaaD @ 15 Apr 2012 21:13)
Trodde seriöst först det va Ekaan som va tillbaka när jag såg topicen första gången

Duger jag inte?
