d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Im Back
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Apr 15 2012 12:59pm
Quote (MartinS @ 15 Apr 2012 20:57)
sa hicken från dicken som satt på madicken i fitten  :bonk:


sen rullade Fil in på sickeln
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 15 2012 01:09pm
I R GURL. GIB FG's!

Btw Oli. Ändra status till "Farmvil <3" eller nått. Ser bättre ut :lol:

This post was edited by Makta on Apr 15 2012 01:09pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 15 2012 01:13pm
Trodde seriöst först det va Ekaan som va tillbaka när jag såg topicen första gången :(

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Apr 15 2012 01:17pm
Quote (Makta @ 15 Apr 2012 21:09)
I R GURL. GIB FG's!

Btw Oli. Ändra status till "Farmvil <3" eller nått. Ser bättre ut :lol:


:ph34r:

Quote (PlaaD @ 15 Apr 2012 21:13)
Trodde seriöst först det va Ekaan som va tillbaka när jag såg topicen första gången :(


Duger jag inte? :(
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 15 2012 01:18pm
Quote (SCXiao @ Apr 15 2012 07:17pm)
:ph34r:



Duger jag inte? :(



(Byt jspname lite snabbt så märker han inget) :baby:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 15 2012 01:20pm
Quote (SCXiao @ 15 Apr 2012 21:17)
:ph34r:



Duger jag inte? :(


Du duger och blir över!

Men hade vart kul om Ekaan slutade va Forever banned med :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll