d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Seriös Fråga
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 15 2012 02:44pm
Quote (Forktheeggs @ 15 Apr 2012 12:34)
Klart som fan du är bög. Inte kan man vara kompis med tjejer fattar du väll? Man använder bara baseboll trän på dem och sen drar man ner dom i källaren. Aldrig att man är kompis med dem.


gangster
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 15 2012 02:45pm
Nej
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 15 2012 02:55pm
Quote (Teposen @ 15 Apr 2012 22:45)
Nej


Hej
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 15 2012 02:58pm
Quote (SCXiao @ 15 Apr 2012 22:55)
Hej



Tjej?
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
Apr 15 2012 02:59pm
Quote (Pissboss3 @ Apr 15 2012 08:44pm)
gangster


Du gissade rätt. Har du några bra deals? Vi kanske kan samarbeta lite...
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 16 2012 07:23am
Quote (SCXiao @ Apr 15 2012 09:55pm)
Hej


Hejsan!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll