Quote (Jewhannes @ 14 Apr 2012 10:46)
spelat det en timme, dragit ~5 airshots
come in me bros
spelade 5 matcher, #1 3 av dom, sup now.
påminner lite om dedär spelet simon skulle ha oss och lira, vafan hette de nu igen..
E: warsow hette de nog
This post was edited by Nickeee on Apr 14 2012 04:17am