Quote (berhemuli @ 15 Apr 2012 15:38)
17-1 talar sitt språk, du kanske ska testa tyska forumet?

(JAG SKOJAR OBVIOUSLY, LÄGGER DENNA HÄR SÅ ATT DU INTE BLIR ARG)
Quote (Litttle_Brother @ 9 Feb 2012 17:49)
Satan va inbitna och extrem tröga människor det var här.
För er som är helt dumma i skallen, så finns det ingen "köpes cd" som innehåller exakt alla låtar nån gillar, det är därför man bränner själv och kan sätta in många olika på en cd. Hjärndöda apor.
Och det är inte det ENDA jag ska ge, det är en del av det jag har tänkt att ge, inte för att jag borde behöva nämna det egentligen. Sen vet jag att han uppskattar denna present även fast ni tycker annat och är helt sönderbombade i det icke fungerande hjärnkontoret.
Enda som får ett tack är Plaad, och Intenso som också kom med ett annat förslag. Resten kan äta gammal hästkuk till middag, och försöka se saker ur ett större perspektiv i framtiden.
Lillasyster är inte att leka med när hon blir arg :|