d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Robin Nab Lol
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 15 2012 07:49am
Quote (berhemuli @ 15 Apr 2012 15:38)
17-1 talar sitt språk, du kanske ska testa tyska forumet? :O





(JAG SKOJAR OBVIOUSLY, LÄGGER DENNA HÄR SÅ ATT DU INTE BLIR ARG)


tog de inte seriöst ens xD

Syftade inte på dig heller btw, utan när finnarna raidar forumet då o då efter att de vunnit på hockeyn/liknande.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 15 2012 08:24am
Quote (Litttle_Brother @ 15 Apr 2012 15:49)
tog de inte seriöst ens xD

Syftade inte på dig heller btw, utan när finnarna raidar forumet då o då efter att de vunnit på hockeyn/liknande.


Jag vet men jag måste ju ställa upp för mina landsmän!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 15 2012 08:26am
Quote (berhemuli @ 15 Apr 2012 15:38)
17-1 talar sitt språk, du kanske ska testa tyska forumet? :O





(JAG SKOJAR OBVIOUSLY, LÄGGER DENNA HÄR SÅ ATT DU INTE BLIR ARG)


Fan vad du är otrevlig hela tiden. Kan aldrig varken ta ett skämt eller dra ett skämt.
Alltid bara en massa gnäll gnäll gnäll och otrevligheter. Usch!



:angel:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Apr 15 2012 08:33am
Quote (berhemuli @ 15 Apr 2012 15:38)
17-1 talar sitt språk, du kanske ska testa tyska forumet? :O





(JAG SKOJAR OBVIOUSLY, LÄGGER DENNA HÄR SÅ ATT DU INTE BLIR ARG)


Quote (Litttle_Brother @ 9 Feb 2012 17:49)
Satan va inbitna och extrem tröga människor det var här.

För er som är helt dumma i skallen, så finns det ingen "köpes cd" som innehåller exakt alla låtar nån gillar, det är därför man bränner själv och kan sätta in många olika på en cd. Hjärndöda apor.
Och det är inte det ENDA jag ska ge, det är en del av det jag har tänkt att ge, inte för att jag borde behöva nämna det egentligen. Sen vet jag att han uppskattar denna present även fast ni tycker annat och är helt sönderbombade i det icke fungerande hjärnkontoret.

Enda som får ett tack är Plaad, och Intenso som också kom med ett annat förslag. Resten kan äta gammal hästkuk till middag, och försöka se saker ur ett större perspektiv i framtiden.


Lillasyster är inte att leka med när hon blir arg :|
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 15 2012 08:35am
Quote (Giraff @ 15 Apr 2012 16:26)
Fan vad du är otrevlig hela tiden. Kan aldrig varken ta ett skämt eller dra ett skämt.
Alltid bara en massa gnäll gnäll gnäll och otrevligheter. Usch!



:angel:


Indeed!

Quote (SCXiao @ 15 Apr 2012 16:33)
Lillasyster är inte att leka med när hon blir arg :|



Ah, vill inte att folk ska brusa upp sig i onödan, så bäst o skriva en "obs" grej där.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Apr 15 2012 08:37am
Quote (berhemuli @ 15 Apr 2012 16:35)
Indeed!




Ah, vill inte att folk ska brusa upp sig i onödan, så bäst o skriva en "obs" grej där.


Menar att det var tur att du gjorde det :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 15 2012 08:40am
Quote (SCXiao @ 15 Apr 2012 16:33)
Lillasyster är inte att leka med när hon blir arg :|


heheheh så cool du är scxiaoen, går det en dag då du inte försöker trolla med mig??!?!


Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll