d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Wermland Forever > Tråden Om
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 12 2012 10:43am
Quote (PhearCIII @ 12 Apr 2012 18:38)
Haha jadu, tror hon är i Forshaga t.o.m :P
Kanske ska ner dit och hälsa på sen med några kompisar och se hur illa det verkligen är :D

Sport o fritid? Hundsportgymnasiet? Fiskegymnasiet?

jag är från forshaga. det är ett brukssamhälle med allt som man får med på köpet i det begreppet. (i värmland läs: raggare, bönder blandat med "vanliga" svenssons och "ovanliga" svenssons)

This post was edited by SpAz. on Apr 12 2012 10:44am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 12 2012 10:45am
Quote (SpAz. @ Apr 12 2012 05:43pm)
Sport o fritid? Hundsportgymnasiet? Fiskegymnasiet?

jag är från forshaga. det är ett brukssamhälle med allt som man får med på köpet i det begreppet. (i värmland läs: raggare, bönder blandat med "vanliga" svenssons och "ovanliga" svenssons)


Nån slags hundgrej är de :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 12 2012 11:13am
Quote (PhearCIII @ 12 Apr 2012 18:45)
Nån slags hundgrej är de :)

okej. vilket gymnasieval...
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 12 2012 03:24pm
Quote (SpAz. @ Apr 12 2012 06:13pm)
okej. vilket gymnasieval...


Tänkte detsamma, slöseri med tid..
Member
Posts: 5,383
Joined: Nov 20 2005
Gold: 2,190.10
Apr 13 2012 02:11am
Bor själv i karlstad och tycker ändå det bjuds på riktigt bra uteliv för en så liten stad. Och det håller nog många med om också.
Dock blev de väll lite fel när dom försöker få dom till att va " innegänget " i karlstad.
Lite kul att det står massa moet flaskor i bakgrunden på poolpartyt men dom dricker skit för 49:- flaskan, riktigt stek!
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2012 03:24am
Quote (mAAjk @ 13 Apr 2012 10:11)
Bor själv i karlstad och tycker ändå det bjuds på riktigt bra uteliv för en så liten stad. Och det håller nog många med om också.
Dock blev de väll lite fel när dom försöker få dom till att va " innegänget " i karlstad.
Lite kul att det står massa moet flaskor i bakgrunden på poolpartyt men dom dricker skit för 49:- flaskan, riktigt stek!


det finns fitta i långa banor i karlstad, men inte TRÅNG fitta

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 14 2012 07:06am
Quote (xpd-trader @ 13 Apr 2012 11:24)
det finns fitta i långa banor i karlstad, men inte TRÅNG fitta

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/35g657848.gif


Wörd jag har vart på allIHOPA!!! och då vet ni hur det är med spänstigheten efter de
Member
Posts: 6,965
Joined: Sep 22 2006
Gold: 44,427.00
Apr 27 2012 06:49am
Tycker den är riktigt fet, med massa nya fina saker, men som med alla updates är det ju att man måste vänja sig vid det nya! Tydligen increased droprates också!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 27 2012 06:53am
Quote (xris @ 27 Apr 2012 14:49)
Tycker den är riktigt fet, med massa nya fina saker, men som med alla updates är det ju att man måste vänja sig vid det nya! Tydligen increased droprates också!


Antar att du är inne i fel tråd
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll