Quote (PhearCIII @ 12 Apr 2012 18:38)
Haha jadu, tror hon är i Forshaga t.o.m

Kanske ska ner dit och hälsa på sen med några kompisar och se hur illa det verkligen är

Sport o fritid? Hundsportgymnasiet? Fiskegymnasiet?
jag är från forshaga. det är ett brukssamhälle med allt som man får med på köpet i det begreppet. (i värmland läs: raggare, bönder blandat med "vanliga" svenssons och "ovanliga" svenssons)
This post was edited by SpAz. on Apr 12 2012 10:44am