Quote (SyB_BaM @ Apr 10 2012 11:14pm)
och du har gymmat i 4 månader... still noob.
Fyfan vad alla är aware om hur länge jag har lyft
Quote (PlaaD @ Apr 10 2012 11:15pm)
Böj: 115 atg
Mark: 160 overhand
Bänk: 82.5
Jerk/Stöt: 85
Snatch: 57.5
ser bra ut!
böj: 90
mark: 100
bänk: 80
stöt: ej testat(!!)
snatch?!
e/ 180 benpress!
This post was edited by W4rrior on Apr 10 2012 04:21pm