d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Godkväll Mina Kära Landsmänn
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 10 2012 04:14pm
Quote (W4rrior @ Apr 10 2012 10:08pm)
vad i helvete säger du jag gymmar för fan varje dag


och du har gymmat i 4 månader... still noob.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 10 2012 04:15pm
Quote (W4rrior @ 11 Apr 2012 00:14)
Well played sir

stats? (max då)


Böj: 115 atg
Mark: 160 overhand
Bänk: 82.5
Jerk/Stöt: 85
Snatch: 57.5

E: Kan tillägga att jag inte maxat böj/mark på ett par veckor så är nog snarare 120/165 om jag verkligen vill

This post was edited by PlaaD on Apr 10 2012 04:22pm
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 10 2012 04:19pm
Quote (SyB_BaM @ Apr 10 2012 11:14pm)
och du har gymmat i 4 månader... still noob.


Fyfan vad alla är aware om hur länge jag har lyft

Quote (PlaaD @ Apr 10 2012 11:15pm)
Böj: 115 atg
Mark: 160 overhand
Bänk: 82.5
Jerk/Stöt: 85
Snatch: 57.5


ser bra ut!

böj: 90
mark: 100
bänk: 80
stöt: ej testat(!!)
snatch?!

e/ 180 benpress!

This post was edited by W4rrior on Apr 10 2012 04:21pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 10 2012 04:30pm
Quote (W4rrior @ 11 Apr 2012 00:19)
Fyfan vad alla är aware om hur länge jag har lyft



ser bra ut!

böj: 90
mark: 100
bänk: 80
stöt: ej testat(!!)
snatch?!

e/ 180 benpress!


Jerk+Snatch är de olympiska lyften.

Lol benpress :rofl:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 10 2012 11:31pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61319183&f=250&

hörde att du var en jevla scammer
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2012 11:58pm
Quote (c00kie_m0nster @ 11 Apr 2012 07:31)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61319183&f=250&

hörde att du var en jevla scammer


fy, eller som tysken säger phooiiii

den här killen är ju helt körd i swesub

Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 11 2012 01:44am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 11 2012 06:31am)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61319183&f=250&

hörde att du var en jevla scammer


ololololo det var inte jag :( ville bara retas med honom
kanske rätt dumt gjort tho
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 11 2012 02:56am
Quote (W4rrior @ Apr 11 2012 08:44am)
ololololo det var inte jag :( ville bara retas med honom
kanske rätt dumt gjort tho


Det var inte du men du ville bara retas med honom?

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 11 2012 02:57am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Apr 2012 10:56)
Det var inte du men du ville bara retas med honom?


Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 11 2012 04:54am
Quote (PlaaD @ Apr 11 2012 09:57am)
http://www.memes.at/pics/genius.png


this
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll