d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hjälp Med Uppsats!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 12:15pm
Quote (Fil @ 10 Apr 2012 10:10)
har inga kritor hemma :(


Damn!

Quote (snigelfis @ 10 Apr 2012 10:14)
Hade kunnat men sitter med mitt Examensarbete själv:D


Vi kan byta, lugnt!

Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 01:28pm
aja, får bli ett ig! :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 10 2012 01:32pm
Lite sent att komma klockan sju på kvällen och be om en uppsats till dagen efter.. :P
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 01:35pm
Quote (SCXiao @ 10 Apr 2012 11:32)
Lite sent att komma klockan sju på kvällen och be om en uppsats till dagen efter.. :P


det tar 20min kanske för dom som kan! :D, inte min starka sida :O
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 10 2012 03:32pm
jag gör det för 35k fg's

mvg nivå ofc

This post was edited by Charlieone on Apr 10 2012 03:33pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 10 2012 03:42pm
Katoliker är rätt roliga då deras liv i stort sätt styrs av Lord Sidious aka Påven. Detta gör att katoliker är minst lika onda som alla andra religiösa personer.
De är inte så förtjusta i preventivmedel heller och har tack vare detta runt 5 barn som de inte kan försörja ordentligt, utan tar massa lån som landet sedan inte kan betala tillbaka.
Det är ofta länder som är lite mindre civiliserade eller länder som lever på turism som är katoliker.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2012 07:14am
så det sket sig

Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 11 2012 07:28am
500fg = 50kr = bajs cba etc m9 sry irl
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 12 2012 04:07am
Quote (Fil @ Apr 10 2012 06:32pm)
Du åker nog bara fast om arbetet är fucking flawless och du själv inte är det.

;P

Därför låter jag bli att skriva det, eftersom jag bara skriver arbeten av högsta klass ;)


+1 ^^

Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 13 2012 09:16am
blev en arg lärare och jag sparade fg :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll