d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Ska Man Göra?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 7 2012 08:37am
jag kan hjälpa dig med ett av dem
Member
Posts: 2,765
Joined: Jan 13 2009
Gold: 4,593.00
Apr 7 2012 08:40am
Låter ju som min vecka ungefär.. Kan inte vinna på några spel, inge alkohol, poker gått åt H*** sitter och stirrar in i väggen nu på ett ungefär.

Men vafan, "den som väntar på något gott"
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 7 2012 08:40am
Quote (Mabouse @ 7 Apr 2012 16:37)
jag kan hjälpa dig med ett av dem


självmordet?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 7 2012 08:48am
Quote (Nickeee @ 7 Apr 2012 15:40)
självmordet?


Pengar ofc.. Blåsjobb ftw?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 7 2012 09:17am
Lagat mat i brist på annat att göra, nu då? :|
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 7 2012 09:22am
Quote (SCXiao @ Apr 7 2012 03:17pm)
Lagat mat i brist på annat att göra, nu då?  :|


ät maten
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 7 2012 09:25am
Quote (Mabouse @ 7 Apr 2012 17:22)
ät maten


Du är ett geni!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2012 09:28am
Quote (SCXiao @ 7 Apr 2012 16:25)
Inga pengar, inga vänner, ingen alkohol, äckligt stor losingstreak på poker, för feg för självmord

What do?


Gör som jag, ligg i sängen alla dagarna, skit i världen, hoppas på bättre dagar, låna pengar, sup, sov, sup, sov, sup, ha ångest över lånade pengar, sup, sup, låna mer pengar, sov.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 7 2012 09:31am
Quote (Tolla @ 7 Apr 2012 14:27)
Ask Uncle dolan.


DHAHAHAHAHAHA självmord it is alltså + ett rövpangpang
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 7 2012 11:28am
Bump
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll