d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Köat I 2 Timmar, For Nothing!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 7 2012 10:31am
Quote (eviilution @ 7 Apr 2012 18:29)
ja det är det. sen alla jävlar börja gil.lla house av någon anledning. Sen var det någon som såg tomorrowland på youtube och såg att det var tufft och visa sedan för sina vänner så ville alla gå på de.


Tror mer att det är då det är i Belgien och typ alla ungdomar i Belgien och Holland är helt besatta av hardstyle/elektronisk musik så de köper slut alla biljetter direkt såsom alla tidigare år (i stort sätt)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 7 2012 11:22am
Quote (Yllegarnet @ 7 Apr 2012 13:33)
Tomorrowland har blivit alldeles för känt, är inte ett dugg taggad att dra dit längre sen ALLA vet vad det är :(


Så du menar de är inte lika lockande då ALLA vet vad det är?
Därför de är så tråkigt att gå på t.ex Metallica konsert ? För ALLA vet ju vad metallica är :o

Jag är mest ute efter upplevelsen. Aldrig varit på en konsert. 2 av mina arbetskollegor hade turen att få biljett dit :mad: Ska supa ner dom och lura av dom biljetterna :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 7 2012 12:54pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2012 18:01)
alla vet inte, jag har tex ingen aning.


Same.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 7 2012 01:27pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Apr 2012 18:22)
Så du menar de är inte lika lockande då ALLA vet vad det är?
Därför de är så tråkigt att gå på t.ex Metallica konsert ? För ALLA vet ju vad metallica är :o

Jag är mest ute efter upplevelsen. Aldrig varit på en konsert. 2 av mina arbetskollegor hade turen att få biljett dit :mad: Ska supa ner dom och lura av dom biljetterna :P


Tycker konserter och festivaler med "sån" musik är olika saker. Skulle bra mycket hellre åka på en festival som är mitt ute i skogen i Ryssland där alla är totalt sönderpundade :lol:

e: På Tomorrowland kommer det bara åka massa töntar typ, svårt att förklara men jag fattar vad jag menar :P

This post was edited by Yllegarnet on Apr 7 2012 01:28pm
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 8 2012 03:04am
Quote (n1ghtm4r3 @ Apr 7 2012 06:22pm)
Så du menar de är inte lika lockande då ALLA vet vad det är?
Därför de är så tråkigt att gå på t.ex Metallica konsert ? För ALLA vet ju vad metallica är :o

Jag är mest ute efter upplevelsen. Aldrig varit på en konsert. 2 av mina arbetskollegor hade turen att få biljett dit :mad: Ska supa ner dom och lura av dom biljetterna :P


Höka på eebay osv så kommer det upp folk som kommer att sälja ^^ Kommer dock vara mycket dyrare än i "vanliga" fall :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 8 2012 06:17am
:( Raida blocket / tradera på biljetter!
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
Apr 8 2012 07:36pm
en lekpark? som glädjeön i pinnochio
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Apr 8 2012 08:46pm
LOL ^^
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 9 2012 04:19am
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Apr 2012 11:05)
kl 11.00 började biljettförsäljningen, innan jag lyckades lurka fram sidan för att ställa sig i kö blev kl 11.10 ungefär.
12.50 så var alla biljetter slutsålda! >_>
FML!
http://i44.tinypic.com/3505dva.jpg




*
tacka vet ja Sweden rock!!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 9 2012 04:31am
Bittert som fan när du fanimej köat för det ..
Vore skoj som satan att åka dit, tror det är en jävla upplevelse!
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll