Quote (Marcusd0 @ Apr 5 2012 07:51pm)
Bor i Sverige
heter Marcus
är en schysst lirare.
Trevligt, även jag bor i sverige, det står även Marcus på mitt körkort!
Quote (Litttle_Brother @ Apr 5 2012 07:53pm)
Tvi tvi
Mitt namn är Emil P.
Jag gillar att slåss så akta dig.
Om du kommer för nära så ska jag slå ut din hjärna.
Dessutom är din mamma fet men hon är ändå rätt het.
Vi hade ett one night stand i Maj, sen gillar jag att röka brajja,
vi gillar nassar, för dom är rassar. leker med liv precis som vi!
Quote (Makta @ Apr 5 2012 08:02pm)
Heter: Makta
Bor i: Das Fuhrer house
Äter Barn och tuggar sten
Jobbar: Diktator.
Gillar: Diktatur och att slå på folk.
Låter extremt germant och maskulint!
Quote (Svartermetalisk @ Apr 5 2012 08:21pm)
Dig känner jag igen! Fråga mig inte hur det kommer sig (: