d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,959
Joined: Aug 14 2008
Gold: 2,070.50
Apr 5 2012 03:11pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 5 2012 07:51pm)
Bor i Sverige
heter Marcus
är en schysst lirare.

Trevligt, även jag bor i sverige, det står även Marcus på mitt körkort!

Quote (Litttle_Brother @ Apr 5 2012 07:53pm)
Tvi tvi
Mitt namn är Emil P.
Jag gillar att slåss så akta dig.
Om du kommer för nära så ska jag slå ut din hjärna.
Dessutom är din mamma fet men hon är ändå rätt het.
Vi hade ett one night stand i Maj, sen gillar jag att röka brajja,


vi gillar nassar, för dom är rassar. leker med liv precis som vi!

Quote (Makta @ Apr 5 2012 08:02pm)
Heter: Makta
Bor i: Das Fuhrer house
Äter Barn och tuggar sten
Jobbar: Diktator.
Gillar: Diktatur och att slå på folk.


Låter extremt germant och maskulint! :thumbsup:

Quote (Svartermetalisk @ Apr 5 2012 08:21pm)
:lol:


Dig känner jag igen! Fråga mig inte hur det kommer sig (:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 5 2012 03:22pm
Känner du igen mig? :)


hestJaevel!

This post was edited by Fil on Apr 5 2012 03:22pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 5 2012 03:29pm
Tja.
Member
Posts: 3,959
Joined: Aug 14 2008
Gold: 2,070.50
Apr 5 2012 03:30pm
Quote (Fil @ Apr 5 2012 09:22pm)
Känner du igen mig? :)


hestJaevel!


Vet fan inte, de enda jag kan säga på rak arm att jag kommer ihåg är yllegarnet och mwmedia ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 5 2012 04:13pm
Quote (kr3wie @ Apr 5 2012 10:11pm)
Dig känner jag igen! Fråga mig inte hur det kommer sig (:


Förmodligen för att jag suttit här varje dag sen stenålderden

sad but true story bro :cheers:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 5 2012 04:14pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 Apr 2012 00:13)
Förmodligen för att jag suttit här varje dag sen stenålderden

sad but true story bro :cheers:


Inb4 Spaz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 5 2012 04:15pm
Hi and welkommen to swesaab
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 5 2012 04:18pm
Hej jag heter jesper.
Bor i karlstad
jobbar som miljöarbetare alltiallo
Avskyr: folk i allmänhet.
Gillar: snopp och snippa

This post was edited by SpAz. on Apr 5 2012 04:20pm
Member
Posts: 3,959
Joined: Aug 14 2008
Gold: 2,070.50
Apr 5 2012 04:38pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 5 2012 10:13pm)
Förmodligen för att jag suttit här varje dag sen stenålderden

sad but true story bro :cheers:

Så man blir kändis! ;)

Quote (SpAz. @ Apr 5 2012 10:18pm)
Hej jag heter jesper.
Avskyr: folk i allmänhet.
Gillar: snopp och snippa

Bisexuell?

Härliga post-counts ni har båda tbå!


Quote (Errorz @ Apr 5 2012 10:15pm)
Hi and welkommen to swesaab


thx!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 5 2012 04:42pm
Svarter har ju lowposts... och ja
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll