d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Oliwer > 18 Bast
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Apr 5 2012 04:14am
Grattis.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Apr 5 2012 04:27am
Grattis Grattis
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 5 2012 04:59am
Grattis Grattis
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 5 2012 05:25am
Quote (Godis @ Apr 5 2012 09:25am)
Gratz m8 18 bast  :wub:


Tack sötnos :wub:br>
Quote (GuZ @ Apr 5 2012 09:27am)
gratteligrattis


Tack! :D

Quote (Orvar @ Apr 5 2012 09:37am)
Grattis mannen!


Tack! :D

Quote (Marcusd0 @ Apr 5 2012 09:42am)
Grattis


Tack! :D

Quote (Nickeee @ Apr 5 2012 09:42am)
Gz lillponken hehe


Tack, jätte..! :ph34r:

Quote (x17 @ Apr 5 2012 09:48am)
Grattis Oliwer, hoppas du får en bra födelsedag!


Tackar Micke, än så länge har den varit utmärkt! :D

Quote (snoramej @ Apr 5 2012 10:44am)
Grattis!--QuoteEnd-->


Tack bebi :wub:

Quote (snigelfis @ Apr 5 2012 10:46am)
Dumpa moppejäveln och ta körkort skitunge:D


Ska fundera på det.. B)
Nä men ska väl köra upp inom en månad eller så! :)

Quote (umade @ Apr 5 2012 11:03am)
Jag har känt Oliwer i SJU år. Nu äntligen blir han myndig :D

GZ BRO


Ja jävla lång tid, du vet vad det betyder när jag kommer till Helsingborg i sommar då..
Tack brobro

This post was edited by PhearCIII on Apr 5 2012 05:26am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 5 2012 05:26am
Quote (PlaaD @ Apr 5 2012 11:05am)
That!

Also grattis! :hug:


Som sagt, ska fundera på de :D

Tackar! :wub:

Quote (K1NGEN @ Apr 5 2012 11:14am)
Grattis.


Tack! :D

Quote (n1ghtm4r3 @ Apr 5 2012 11:27am)
Grattis Grattis


Tack! :D

Quote (Svartermetalisk @ Apr 5 2012 11:59am)
Grattis Grattis


Tack! :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2012 05:45am
Onnea!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 5 2012 06:36am
Grattis din thug life'are! Ses i dimman någon gång B)
Member
Posts: 38,149
Joined: Feb 17 2012
Gold: 415.00
Apr 5 2012 07:29am
18 År, Du närmar dig döden med stormsteg! :) hurra! hurra! hurra!
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Apr 5 2012 07:50am
Jaha.. tar min +1
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 5 2012 07:57am
Quote (Flunitrazepam @ 5 Apr 2012 15:29)
18 År, Du närmar dig döden med stormsteg! :) hurra! hurra! hurra!


Det gör väl alla? ingen vet om du blir överkörd av en bil imorrn och avlider.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll