Quote (Godis @ Apr 5 2012 09:25am)
Gratz m8 18 bast

Tack sötnos

br>
Quote (GuZ @ Apr 5 2012 09:27am)
gratteligrattis
Tack!

Quote (Orvar @ Apr 5 2012 09:37am)
Grattis mannen!
Tack!

Quote (Marcusd0 @ Apr 5 2012 09:42am)
Grattis
Tack!

Quote (Nickeee @ Apr 5 2012 09:42am)
Gz lillponken hehe
Tack, jätte..!
Quote (x17 @ Apr 5 2012 09:48am)
Grattis Oliwer, hoppas du får en bra födelsedag!
Tackar Micke, än så länge har den varit utmärkt!

Quote (snoramej @ Apr 5 2012 10:44am)
Grattis!--QuoteEnd-->
Tack bebi

Quote (snigelfis @ Apr 5 2012 10:46am)
Dumpa moppejäveln och ta körkort skitunge:D
Ska fundera på det..

Nä men ska väl köra upp inom en månad eller så!

Quote (umade @ Apr 5 2012 11:03am)
Jag har känt Oliwer i SJU år. Nu äntligen blir han myndig

GZ BRO
Ja jävla lång tid, du vet vad det betyder när jag kommer till Helsingborg i sommar då..
Tack brobro
This post was edited by PhearCIII on Apr 5 2012 05:26am