d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tja Grabbar
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 2 2012 08:33am
Quote (PlaaD @ Apr 2 2012 04:29pm)
Exakt, han mytta om att han va största gymfreaket och allt, jävla Oliwer  :mad:


Ge mig tråden! :D

Quote (umade @ Apr 2 2012 04:31pm)
HAHA exakt, det var Oliwer ;)

Jag gillar fotboll, amerikansk fotboll, innebandy, ishockey, basket och då menar jag NBA / NCAA D1, friidrott och curling.


Amerikansk fotboll har gått och blivit så inne nu, imponerande!
Vad kul, kanske kan göra lite fotbollsbet med dig framöver!

Quote (Fil @ Apr 2 2012 04:32pm)
Mina huvudsakliga intressen är: fotografi, har en dåligt uppdaterad tråd här: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=37457190&f=79
schack, har tävlat en hel del genom åren
ligga, har legat en del genom åren
träning, för närvarande satsar jag på att få ner min tid på milen till drägliga 45 minuter igen. Har legat där en gång i tiden och siktar på att ta mig tillbaka!

Finns även andra intressen, men de är inget jag ägnar mig åt alltför regelbundet.

Själv då?


Grymt! Håller på med foto i övrigt, är inte så bra men vore kul om du kunde hjälpa mig litegrann med val av objektiv osv...

slängde upp lite bilder på mig, enjoy!

This post was edited by Zquidy on Apr 2 2012 08:33am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 2 2012 08:33am
jag er pök
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 2 2012 08:35am
Quote (Zquidy @ 2 Apr 2012 15:33)
Ge mig tråden! :D



Amerikansk fotboll har gått och blivit så inne nu, imponerande!
Vad kul, kanske kan göra lite fotbollsbet med dig framöver!



Grymt! Håller på med foto i övrigt, är inte så bra men vore kul om du kunde hjälpa mig litegrann med val av objektiv osv...

slängde upp lite bilder på mig, enjoy!


Varmt välkommen! Jag hjälper gärna till i form av råd både vad gäller foto och prylar till desamma!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 2 2012 08:37am
Quote (Zquidy @ 2 Apr 2012 16:33)
Ge mig tråden! :D



Amerikansk fotboll har gått och blivit så inne nu, imponerande!
Vad kul, kanske kan göra lite fotbollsbet med dig framöver!



Grymt! Håller på med foto i övrigt, är inte så bra men vore kul om du kunde hjälpa mig litegrann med val av objektiv osv...

slängde upp lite bilder på mig, enjoy!


Joke, det va Trophy. Oliwer är resetfag (på ett bra sätt! :wub: ) nr.1 här på Swesub

NFL har alltid vart kul att se på, Steeler Nation gogogo
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Apr 2 2012 08:45am
läs min sign så vet du allt du MÅSTE veta om mig
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 2 2012 12:45pm
Quote (Fil @ Apr 2 2012 04:35pm)
Varmt välkommen! Jag hjälper gärna till i form av råd både vad gäller foto och prylar till desamma!


Hör av mig inom kort ^_^

Quote (DUNK3LHEIT @ Apr 2 2012 04:45pm)
läs min sign så vet du allt du MÅSTE veta om mig


läs min sign så vet du allt du MÅSTE veta om mig

Quote (PlaaD @ Apr 2 2012 04:37pm)
Joke, det va Trophy. Oliwer är resetfag (på ett bra sätt!  :wub: ) nr.1 här på Swesub

NFL har alltid vart kul att se på, Steeler Nation gogogo


Ahaaaa! Trevligt! ^_^

Öppnade upp vote/comment i mina fotoalbums hehe
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 2 2012 04:03pm
Har tråkigt atm så passar även jag på att presentera mig lite smått.

Simon här, stockholmare (<333333) men bor för närvarande i Sundsvall där jag pluggar.
Är lite av en old-school här på forumet, skulle jag själv vilja säga iaf.
Intressen är fotbollsfreestyle och att fezta samt att umgås med flickvännen.

Much love <3
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 2 2012 04:24pm
Quote (Alphabetz @ 2 Apr 2012 23:03)
Har tråkigt atm så passar även jag på att presentera mig lite smått.

Simon här, stockholmare (<333333) men bor för närvarande i Sundsvall där jag pluggar.
Är lite av en old-school här på forumet, skulle jag själv vilja säga iaf.
Intressen är fotbollsfreestyle och att fezta samt att umgås med flickvännen.

Much love <3


vem har inte tröckigt en vardagsnatt :P

Yo-ah-queeeeem här (jocke/jaocim) en av de i pajala. Finns inge mer att berätta :P äre inte jobb så äre jsp.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 2 2012 04:30pm
Tjenare tjenare jag heter Martin även jag är Stockholmare.

Jag är en gigantisk musiknörd som lyssnar på det mesta men framförallt Neofolk, black metal, jazz framförallt bebop, rock / fusion och avantgarde jazz, progressive rock och psych rock / folk.

samt diverse mainstream rock och pop som beatles, floyd, neil young, band of horses, fleet foxes, Kent osv.

Jag jobbar på en skivbörs i Stockholm.

på min fritid gillar jag att träna, träffa polare samt spela Starcraft / dota.

:)

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 2 2012 04:44pm
Quote (PlaaD @ Apr 2 2012 03:37pm)
Joke, det va Trophy. Oliwer är resetfag (på ett bra sätt!  :wub: ) nr.1 här på Swesub

NFL har alltid vart kul att se på, Steeler Nation gogogo


Något måste man ju vara bra på :D



Btw detta känns som den där coola killen som vi hade förut, wb-gangstern.. Fan hette han?
Han som skröt om att han rånat skolcafeterian eller nåt sånt..
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll