Quote (PlaaD @ Apr 2 2012 04:29pm)
Exakt, han mytta om att han va största gymfreaket och allt, jävla Oliwer

Ge mig tråden!

Quote (umade @ Apr 2 2012 04:31pm)
HAHA exakt, det var Oliwer

Jag gillar fotboll, amerikansk fotboll, innebandy, ishockey, basket och då menar jag NBA / NCAA D1, friidrott och curling.
Amerikansk fotboll har gått och blivit så inne nu, imponerande!
Vad kul, kanske kan göra lite fotbollsbet med dig framöver!
Quote (Fil @ Apr 2 2012 04:32pm)
Mina huvudsakliga intressen är: fotografi, har en dåligt uppdaterad tråd här:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=37457190&f=79schack, har tävlat en hel del genom åren
ligga, har legat en del genom åren
träning, för närvarande satsar jag på att få ner min tid på milen till drägliga 45 minuter igen. Har legat där en gång i tiden och siktar på att ta mig tillbaka!
Finns även andra intressen, men de är inget jag ägnar mig åt alltför regelbundet.
Själv då?
Grymt! Håller på med foto i övrigt, är inte så bra men vore kul om du kunde hjälpa mig litegrann med val av objektiv osv...
slängde upp lite bilder på mig, enjoy!
This post was edited by Zquidy on Apr 2 2012 08:33am