☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1934
Replies: 77
Track Topic
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#11
Apr 2 2012 12:07pm
Quote (x17 @ Apr 2 2012 06:15pm)
När kommer den att äga rum?
Lite osäkert för tillfället
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#12
Apr 3 2012 12:12am
De nuvarande lagen:
Orvar/LePikachu
-/Zenjiine
pawa/PhilMcHunt
Warriv/lovestospoon
D0oh/SuperMarcus
Sofft/Haxarn
ChingeR/FiskSoS
R4mses/Rebar
whifrA/ __``_
-/ _``__
Spetch/Zpetch
-/Setcord
This post was edited by Orvar on Apr 3 2012 12:13am
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#13
Apr 3 2012 02:05am
Ge mig någon att spela med.
essey.
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#14
Apr 4 2012 12:27pm
Quote (vandalen @ Apr 3 2012 09:05am)
Ge mig någon att spela med.
essey.
Fråga bror din
syftar på Mikob
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#15
Apr 4 2012 01:49pm
Quote (vandalen @ 3 Apr 2012 09:05)
Ge mig någon att spela med.
essey.
Hur bra/dålig är du? Funderar på att ta någon random då 2 av mina IRL polare suger och de 2 andra som spelar HoN orkar inte :/
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#16
Apr 4 2012 01:50pm
Quote (Orvar @ Apr 4 2012 06:27pm)
Fråga bror din
syftar på Mikob
Snubben är värdekass. Noneed.
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#17
Apr 4 2012 02:06pm
Quote (Orvar @ Apr 4 2012 07:27pm)
Fråga bror din
syftar på Mikob
Jag piskar mest omkring i dota.
Som en chef
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#18
Apr 4 2012 02:21pm
Quote (vandalen @ Apr 4 2012 08:50pm)
Snubben är värdekass. Noneed.
Kör med Makta då
he's awesome dawg
Quote (Mikob @ Apr 4 2012 09:06pm)
Jag piskar mest omkring i dota.
Som en chef
Cuz nut nuff skillz for HoN
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#19
Apr 4 2012 07:44pm
Quote (Spetch @ 2 Apr 2012 17:46)
Måste min mate vara från D2jsp?
E/ Nwm. Ja läste inte hela posten.
Jag återkommer med min mate.
Troligtvis blir det
Zetcord + Setcord.
(Jag) (mate)
nuub + nuub ^^
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#20
Apr 5 2012 12:05pm
Några fler?
Behöver inte vara erfarna alls för att delta
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact