d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 2 2012 12:07pm
Quote (x17 @ Apr 2 2012 06:15pm)
När kommer den att äga rum?


Lite osäkert för tillfället
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 3 2012 12:12am
De nuvarande lagen:


Orvar/LePikachu
-/Zenjiine

pawa/PhilMcHunt
Warriv/lovestospoon

D0oh/SuperMarcus
Sofft/Haxarn

ChingeR/FiskSoS
R4mses/Rebar

whifrA/ __``_
-/ _``__

Spetch/Zpetch
-/Setcord

This post was edited by Orvar on Apr 3 2012 12:13am
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 3 2012 02:05am
Ge mig någon att spela med.
essey.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 4 2012 12:27pm
Quote (vandalen @ Apr 3 2012 09:05am)
Ge mig någon att spela med.
essey.


Fråga bror din :) syftar på Mikob
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 4 2012 01:49pm
Quote (vandalen @ 3 Apr 2012 09:05)
Ge mig någon att spela med.
essey.


Hur bra/dålig är du? Funderar på att ta någon random då 2 av mina IRL polare suger och de 2 andra som spelar HoN orkar inte :/
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 4 2012 01:50pm
Quote (Orvar @ Apr 4 2012 06:27pm)
Fråga bror din :) syftar på Mikob

Snubben är värdekass. Noneed.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 4 2012 02:06pm
Quote (Orvar @ Apr 4 2012 07:27pm)
Fråga bror din :) syftar på Mikob


Jag piskar mest omkring i dota.

Som en chef
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 4 2012 02:21pm
Quote (vandalen @ Apr 4 2012 08:50pm)
Snubben är värdekass. Noneed.


Kör med Makta då :) he's awesome dawg

Quote (Mikob @ Apr 4 2012 09:06pm)
Jag piskar mest omkring i dota.

Som en chef


Cuz nut nuff skillz for HoN B)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Apr 4 2012 07:44pm
Quote (Spetch @ 2 Apr 2012 17:46)
Måste min mate vara från D2jsp?

E/ Nwm. Ja läste inte hela posten.



Jag återkommer med min mate.

Troligtvis blir det

Zetcord + Setcord.

(Jag)        (mate)


nuub + nuub ^^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 5 2012 12:05pm
Några fler? :) Behöver inte vara erfarna alls för att delta
Go Back To Svenska Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll