d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Varit Suspendad 3 Dagar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 1 2012 12:36pm
1 april obv
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 1 2012 12:39pm
Quote (Fil @ 1 Apr 2012 12:35)
pedibear


Lies! För jag fick 10% för den björnen när jag posta den ;D Och du har inte det!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 1 2012 12:52pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 1 Apr 2012 19:39)
Lies! För jag fick 10% för den björnen när jag posta den ;D Och du har inte det!


Får ingen warn.

Coz 1337

B)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 1 2012 01:00pm
Quote (Fil @ 1 Apr 2012 20:52)
Får ingen warn.

Coz 1337

B)


oh rly? Post en ny björn här i topicen då så får vi se B)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 1 2012 01:04pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 1 Apr 2012 20:00)
oh rly? Post en ny björn här i topicen då så får vi se B)


Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 1 2012 01:08pm
Quote (ankiie @ 1 Apr 2012 09:04)
jag tycker om dig xpd



APRIL APRIL ! :bonk:


Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll