d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Händer Folket?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 31 2012 06:47pm
Quote (berhemuli @ Apr 1 2012 02:34am)
Hur fan blir en låt av the latin kings till rinkeby? alby for lajf.. 145 röda linjen norra B! Vart granne med dogge i flera år! :D


Haha... är inget fan av TLK...

Quote (Pissboss3 @ Apr 1 2012 02:38am)
:blink:


?The Notebook sög
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2012 06:49pm
Quote (Zquidy @ 1 Apr 2012 02:47)
Haha... är inget fan av TLK...



?The Notebook sög


Meh, tungaste gangstarappen ju! Före omertá skivan 2003.. Haha, nej men det är skön musik från barndomen, alltid nostalgi! Jag vet inte vad ni lyssnade på i östermalm :(
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 31 2012 06:58pm
Denna tråden behöver lite fascism tycker jag.
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Mar 31 2012 08:13pm
Quote (Zquidy @ 31 Mar 2012 16:47)
Haha... är inget fan av TLK...



?The Notebook sög


Det hoppas jag!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll