d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bye Bye Djurgårn > Hahah
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 31 2012 02:23pm
Quote (SpAz. @ Mar 31 2012 09:19pm)
varför är det kul att djurgården åker ur bara för att man inte håller på dem? :headscratch:
tycker ni att det blir roligare matcher mot ex rögle (eller vilket lag som nu åker in i deras ställe),  eller känns det som att man blivit av med en svår motståndare, eller är matcherna mot djurgården tråkiga?
Jag är nyfiken


Tänkte samma sak.
Enorm uppståndelse överallt, aftonbladet är det ju kaos på.

Hade aldrig blivit samma uppståndelse om typ Färjestad eller liknande åkt ur.
Bara för att dif varit(fortfarande är) best genom tiderna i svensk hockey?

Lär ju fortfarande vara bättre tryck på läktarna i allsvenskan ändå
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 31 2012 02:25pm
Quote (Mikob @ 31 Mar 2012 21:23)
Tänkte samma sak.
Enorm uppståndelse överallt, aftonbladet är det ju kaos på.

Hade aldrig blivit samma uppståndelse om typ Färjestad eller liknande åkt ur.
Bara för att dif varit(fortfarande är) best genom tiderna i svensk hockey?

Lär ju fortfarande vara bättre tryck på läktarna i allsvenskan ändå


Hade nog varit MYCKET mer uppståndelse om FBK åkte ut.. Även om jag hatar dem. FBK och HV har ju dominerat 2000talet.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 31 2012 02:26pm
Quote (Mikob @ 31 Mar 2012 22:23)
Tänkte samma sak.
Enorm uppståndelse överallt, aftonbladet är det ju kaos på.

Hade aldrig blivit samma uppståndelse om typ Färjestad eller liknande åkt ur.
Bara för att dif varit(fortfarande är) best genom tiderna i svensk hockey?

Lär ju fortfarande vara bättre tryck på läktarna i allsvenskan ändå


Om färjestad hade åkt ut hade det nog haft extremt högt nyhetsvärde tror jag :b det hade ju varit tidernas skräll. Sedan så har nog färjestad många hatare också...

Men jag bara undrar vad som är grejjen åt att gotta sig i det här. Tycker faktiskt det känns lite som att ingen vinner på det. Konkurrenterna till DIF mister ju nu bara en chans att tvåla dit dom?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 31 2012 02:38pm
Quote (Makta @ Mar 31 2012 09:25pm)
Hade nog varit MYCKET mer uppståndelse om FBK åkte ut.. Även om jag hatar dem. FBK och HV har ju dominerat 2000talet.


Saken är den att de andra 11lagens supportrar gläds åt att dif åker ur.

Hade knappast lika många gjort åt att färjestad åker ur.

This post was edited by Mikob on Mar 31 2012 02:38pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 31 2012 02:47pm
Quote (Mikob @ 31 Mar 2012 21:38)
Saken är den att de andra 11lagens supportrar gläds åt att dif åker ur.

Hade knappast lika många gjort åt att färjestad åker ur.


DIF suger det gör inte FBK. Dessutom är DIFsupporter stora i truten och levererar ändå ingenting bra.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 31 2012 02:52pm
Quote (Makta @ Mar 31 2012 09:47pm)
DIF suger det gör inte FBK. Dessutom är DIFsupporter stora i truten och levererar ändå ingenting bra.


Stora i truten som tryck på läktarna?
Vad leverar hv's och färjestads supportrar som är bra då?
tratt

Där kom det btw, "dif suger"
Fantastiskt :D

This post was edited by Mikob on Mar 31 2012 02:53pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 31 2012 02:58pm
Quote (Mikob @ 31 Mar 2012 21:52)
Stora i truten som tryck på läktarna?
Vad leverar hv's och färjestads supportrar som är bra då?
tratt

Där kom det btw, "dif suger"
Fantastiskt :D


Truth hurts. Hör mer skit från DIF än FBK och FBK är bott 3 lag för mig :angry:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 31 2012 03:02pm
Quote (Makta @ 31 Mar 2012 22:47)
DIF suger det gör inte FBK. Dessutom är DIFsupporter stora i truten och levererar ändå ingenting bra.


så det är alltså bara ren skadeglädje som bottnar i hat
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 31 2012 03:03pm
Quote (SpAz. @ 31 Mar 2012 22:02)
så det är alltså bara ren skadeglädje som bottnar i hat


Precis!. Tror inget annat lag skulle få så många andra på glatt humör om de åkte ut ur elitserien.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 31 2012 03:03pm
Quote (SpAz. @ Mar 31 2012 10:02pm)
så det är alltså bara ren skadeglädje som bottnar i hat


Min teori är att det är skadeglädje som bottnar i hatt
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll