Quote (SpAz. @ Mar 31 2012 09:19pm)
varför är det kul att djurgården åker ur bara för att man inte håller på dem? :headscratch:
tycker ni att det blir roligare matcher mot ex rögle (eller vilket lag som nu åker in i deras ställe), eller känns det som att man blivit av med en svår motståndare, eller är matcherna mot djurgården tråkiga?
Jag är nyfiken
Tänkte samma sak.
Enorm uppståndelse överallt, aftonbladet är det ju kaos på.
Hade aldrig blivit samma uppståndelse om typ Färjestad eller liknande åkt ur.
Bara för att dif varit(fortfarande är) best genom tiderna i svensk hockey?
Lär ju fortfarande vara bättre tryck på läktarna i allsvenskan ändå