d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högskoleprovet > ^^
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 08:37am
Quote (Fil @ 29 Mar 2012 15:04)
jag ska


Hoppas du ace'ar ordförståelsen nu! :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 09:18am
Quote (CraZeeY @ 29 Mar 2012 15:34)
nice ^^ vad är du mest "orolig" över?



Ja, vissa ord är underliga ^^


Att jag ska komma för sent

Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 15:37)
Hoppas du ace'ar ordförståelsen nu! :)


No doubt!

This post was edited by Fil on Mar 29 2012 09:18am
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 09:19am
Quote (Fil @ Mar 29 2012 04:18pm)
Att jag ska komma för sent



No doubt!


gjort det innan eller? ^^
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 29 2012 09:39am
Quote (Giraff @ 29 Mar 2012 12:19)
Samma här. :bonk:


same..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 10:11am
Quote (CraZeeY @ 29 Mar 2012 16:19)
gjort det innan eller? ^^


Japp, en gång innan :)
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 10:12am
Quote (Fil @ Mar 29 2012 05:11pm)
Japp, en gång innan :)


nice :) Vad fick du då?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 10:14am
Quote (CraZeeY @ 29 Mar 2012 17:12)
nice :) Vad fick du då?


Det håller jag för mig själv, men jag är rätt säker på att jag kommer in med mitt innestående resultat. Jag vill bara öka marginalerna ytterligare för att känna mig helt hundra :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 10:17am
Quote (Fil @ 29 Mar 2012 17:14)
Det håller jag för mig själv, men jag är rätt säker på att jag kommer in med mitt innestående resultat. Jag vill bara öka marginalerna ytterligare för att känna mig helt hundra :)


Vad skall du söka för något?
Jag hoppas att jag kommer in på SMO utbildningen med med gymnasiebetyg, får låta huvuden rulla annars...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 10:20am
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 17:17)
Vad skall du söka för något?
Jag hoppas att jag kommer in på SMO utbildningen med med gymnasiebetyg, får låta huvuden rulla annars...


SMO?

Söker logistics and management i förstahand.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 10:21am
Quote (Fil @ Mar 29 2012 05:14pm)
Det håller jag för mig själv, men jag är rätt säker på att jag kommer in med mitt innestående resultat. Jag vill bara öka marginalerna ytterligare för att känna mig helt hundra :)


Nice :) Känner på mig att jag kommer faila helt och hållet ^^ Är skitdålig på matten om man kollar på de förra proven som man kan göra, har alltid haft hemska mattelärare ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll