Quote (CraZeeY @ 29 Mar 2012 15:34)
nice ^^ vad är du mest "orolig" över?
Ja, vissa ord är underliga ^^
Att jag ska komma för sent
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 15:37)
Hoppas du ace'ar ordförståelsen nu!

No doubt!
This post was edited by Fil on Mar 29 2012 09:18am