Quote (Charlieone @ Mar 29 2012 08:58pm)
Du ber någon annan göra en topic åt dig....
way to seem desperate
ont gz
Quote (Litttle_Brother @ Mar 29 2012 09:04pm)
fel återigen.
Be nån annan göra är even more desperate, din/dina kompisar ska göra en självmant.
Annars äre bättre o göra en själv.
iaf, GRATTIS HIGH ELO SÖDER!

Tror inte alla e vakna vid 06:03 men okej, säker på att någon hade löst om jag inte gjort
Ville bara vara lite busig men ne då.....
FUUUUUUUU
TY alla andra roliga grabbzzzz