Quote (AsDrake @ 26 Mar 2012 23:07)
skulle ladda ner skiten, fick en toolbar installerad, nu får jag inte bort den, gg mig själv xD
amatör.

lägger till en smiley så folk förstår att jag skämtar.. too srs ppl on this forum.
This post was edited by berhemuli on Mar 26 2012 03:22pm