d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spela Diablo Ll
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Mar 26 2012 10:37am
Quote (SpAz. @ 25 Mar 2012 13:00)
Var bakfull, spela diablo ll tour / league duels, förlora, rage:a
spela en till ft5, går bättre.
Mobilen ringer --> fuuuu
hemtelefonen ringer samtidigt --> fuuuu#2
Förlora ft5 --> rrrrrrrrrrrage
Slå på datorn i rage --> datorn går i sönder


no profit :(
fml


^^
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 26 2012 10:37am
Quote (SpAz. @ Mar 26 2012 05:33pm)
Alltså få in i din skalle att du inte är nåt speciellt loled. bara def abuser.


:rofl:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 26 2012 01:04pm
Bara mobiltelefon i huset + headset... Like a boss!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 26 2012 01:12pm
Quote (Makta @ 26 Mar 2012 21:04)
Bara mobiltelefon i huset + headset... Like a boss!


Så det ser ut för mig...
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Mar 26 2012 04:12pm
Quote (SpAz. @ 26 Mar 2012 18:33)
Alltså få in i din skalle att du inte är nåt speciellt loled. bara def abuser.

d e bra plum;) såg att de var rea på skate1, hur går biznizn?

Gött och höra :)

Jag har tagit examen från högskolan nu så vi lägger ner mycket tid på företaget för att se om det ger något. Vi kör en vårrea för att försöka dra in nya kunder och det har gått rätt bra hittills,
ska du inte köpa en bräda Jesper? Du kan få den signerad av mr. PlumPlum ;)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Mar 26 2012 11:55pm
Quote (PlumPlum @ 26 Mar 2012 23:12)
Gött och höra :)

Jag har tagit examen från högskolan nu så vi lägger ner mycket tid på företaget för att se om det ger något. Vi kör en vårrea för att försöka dra in nya kunder och det har gått rätt bra hittills,
ska du inte köpa en bräda Jesper? Du kan få den signerad av mr. PlumPlum ;)


Sponsrar ni människor? Har en polare som jobbar som Skate-coach i Fryshuset i Stockholm. Duktig är han också!:D
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 27 2012 06:16pm
Quote (SpAz. @ Mar 26 2012 05:33pm)
Alltså få in i din skalle att du inte är nåt speciellt loled. bara def abuser.

d e bra plum;) såg att de var rea på skate1, hur går biznizn?



This rlly lol, sluta raga när jag bara skämtar.

kan du svara på vem du mötte plz?
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Mar 28 2012 12:54am
För mycket gayporr nu igen spazzie :33333 ?????
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Mar 28 2012 02:37am
kompis det går bra nu ? :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 08:23am
Quote (FreakYzX @ 28 Mar 2012 08:54)
För mycket gayporr nu igen spazzie :33333 ?????

jaaaa jag råka släppa greppet om 30cm:arn så när den drog i datorn sa de bara smack så gick den isönder :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll