d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Våffeldagen > >
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 25 2012 09:51am
Quote (berhemuli @ Mar 25 2012 09:11am)
hur är det då? ^^ åt senast våfflor förövrigt när jag var runt 15 :( länge sen..


grädda dem i ett våffeljärn o servera enligt bilden :) måste va sylt+grädde .

This post was edited by ankiie on Mar 25 2012 09:51am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 25 2012 09:59am
käkade det nyss, fyfan. vi skulle egentligen äta souvas som är gud jämnfört med nå sketna våfflor.
slutsats: jag e mad.

This post was edited by Nickeee on Mar 25 2012 09:59am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 25 2012 10:03am
Quote (Nickeee @ 25 Mar 2012 16:59)
käkade det nyss, fyfan. vi skulle egentligen äta souvas som är gud jämnfört med nå sketna våfflor.
slutsats: jag e mad.


Finns inga renar här :(
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 25 2012 10:15am
var och köpte ett nytt våffeljärn bara för idag :P blir sjujävla massa våfflor ikväll :drool:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 25 2012 10:48am
Quote (Nickeee @ 25 Mar 2012 16:59)
käkade det nyss, fyfan. vi skulle egentligen äta souvas som är gud jämnfört med nå sketna våfflor.
slutsats: jag e mad.


Bitch please. Gurpi > Gud > Suovas
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 25 2012 11:59am
det var inte så jäkla gott med våfflor tbh :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll