☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Våffeldagen > >
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1026
Replies: 15
Track Topic
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#11
Mar 25 2012 09:51am
Quote (berhemuli @ Mar 25 2012 09:11am)
hur är det då? ^^ åt senast våfflor förövrigt när jag var runt 15
länge sen..
grädda dem i ett våffeljärn o servera enligt bilden
måste va sylt+grädde .
This post was edited by ankiie on Mar 25 2012 09:51am
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#12
Mar 25 2012 09:59am
käkade det nyss, fyfan. vi skulle egentligen äta souvas som är gud jämnfört med nå sketna våfflor.
slutsats: jag e mad.
This post was edited by Nickeee on Mar 25 2012 09:59am
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#13
Mar 25 2012 10:03am
Quote (Nickeee @ 25 Mar 2012 16:59)
käkade det nyss, fyfan. vi skulle egentligen äta souvas som är gud jämnfört med nå sketna våfflor.
slutsats: jag e mad.
Finns inga renar här
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#14
Mar 25 2012 10:15am
var och köpte ett nytt våffeljärn bara för idag
blir sjujävla massa våfflor ikväll
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#15
Mar 25 2012 10:48am
Quote (Nickeee @ 25 Mar 2012 16:59)
käkade det nyss, fyfan. vi skulle egentligen äta souvas som är gud jämnfört med nå sketna våfflor.
slutsats: jag e mad.
Bitch please. Gurpi > Gud > Suovas
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#16
Mar 25 2012 11:59am
det var inte så jäkla gott med våfflor tbh :/
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact