d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Broshan!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 24 2012 07:18pm
Gz! :)
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 25 2012 10:43am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Mar 2012 03:18)
Gz! :)


grattis på födelsedan
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 25 2012 10:45am
ska råna david lindgren
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 25 2012 11:01am
Inte illa, beach 2012 för honom? :D

Jag har tappat ett kilo sen förra helgen B) går ju så mycket på praktiken så det blir fin smygmotion man får ^_^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 25 2012 12:35pm
Quote (SCXiao @ Mar 25 2012 07:01pm)
Inte illa, beach 2012 för honom? :D

Jag har tappat ett kilo sen förra helgen B) går ju så mycket på praktiken så det blir fin smygmotion man får ^_^


Najs! Vad väger du nu då? 53 ;) ?

SKINNYOLI
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 25 2012 01:57pm
Quote (SCXiao @ Mar 25 2012 06:01pm)
Inte illa, beach 2012 för honom? :D

Jag har tappat ett kilo sen förra helgen B) går ju så mycket på praktiken så det blir fin smygmotion man får ^_^


Jag väger 70 när jag precis vaknat och 69 efter min morgon kabel.

Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll