d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Snart Kommer Lönen Iso Tips
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 23 2012 08:57pm
Quote (Makta @ 24 Mar 2012 02:47)
Får dubbel lön denna månaden.. Fett sugen på en Husqvarna 258 arme hoj b) Kostar dock mycket för att vara en sådan sleten modell.


har du mckort elr köper du bara för att :P ?

med vagn på sidan?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2012 10:48am
Quote (Intenso8 @ 24 Mar 2012 03:57)
har du mckort elr köper du bara för att :P ?

med vagn på sidan?


Jag har körkort... För dator :ph34r:

Ska vara utan sidovagn ofc!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 24 2012 10:55am
Quote (Makta @ 24 Mar 2012 17:48)
Jag har körkort... För dator :ph34r:

Ska vara utan sidovagn ofc!



du måste ha medar iaf..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2012 10:58am
Quote (c00kie_m0nster @ 24 Mar 2012 17:55)
du måste ha medar iaf..


WAT
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll