d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Counter-strike Global Offensiv > är Det Omöjligt Att Få Invite?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 24 2012 12:51pm
Quote (Ekaan @ 24 Mar 2012 19:48)
han syftar på [B]Ove[/B]
från den svenska serien Solsidan


Lol ok. knappt sett det dock.

Men det är Henrik Dorsin va?
Member
Posts: 6,517
Joined: Jun 4 2011
Gold: 3,439.90
Mar 24 2012 01:37pm
1.6 är bättre/10
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 26 2012 06:07am
Quote (mztr @ 24 Mar 2012 20:37)
1.6 är bättre/10


vill iaf testa det även fast folk tycker att 1.6 är bättre
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 26 2012 07:47am
Quote (Ez4Real @ 26 Mar 2012 14:07)
vill iaf  testa det även fast folk tycker att 1.6 är bättre


Köp betakey då
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 26 2012 08:18am
Quote (SCXiao @ Mar 26 2012 02:47pm)
Köp betakey då


xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll