d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bäst På Sommaren? > Vad Tycker Ni?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 23 2012 06:47am
Nice multi

E:

This post was edited by Teposen on Mar 23 2012 06:47am
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Mar 23 2012 06:54am
Quote (eviilution @ 23 Mar 2012 13:39)
Du är ensam på tåget, en vodkaryss kommer och vill ha ditt tajta anus. Han tar in dig i hytten och gör sin grej.


Gäller att låsa om kvällarna då:D
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 23 2012 08:47am
fista röv måste jag nog säga
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 23 2012 08:54am
skööna vädret
stranden
grilla
åka bil
åka båt / fiska
simma i sjön
ljusa dagar

osv


Quote (AsDrake @ 23 Mar 2012 15:47)
fista röv måste jag nog säga


x)
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 23 2012 08:55am
Chilla ute, grilla, dricka massa öl samt piggelingrogg och såklart utomhusknullet
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 23 2012 09:10am
Finns få saker som är härligare än att vara ett gäng som drar ut i skogen och tältar.
Dricka massa pilsner och/eller röka gås, surra skit och bara glassa omkring i något/några dygn.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 09:15am
Supa
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 23 2012 09:20am
Fan va många badass personer det finns
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 09:58am
Tycker att det är jättekul att plocka blommor och hjälpa smådjur i nöd.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 09:59am
Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 17:58)
Tycker att det är jättekul att plocka blommor och hjälpa smådjur i nöd.


hjälper du gnagare i nöd?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll