d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Operation Om 45min > Ya
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 20 2012 07:34am
resultat?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 20 2012 07:36am
Quote (ChingeR @ Mar 20 2012 01:34pm)
resultat?


blind
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 20 2012 07:52am
Quote (R4mses @ 20 Mar 2012 14:36)
blind


Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Mar 20 2012 08:02am
kostar 37000
MEN SÅ FUCKING UNDERBART ATT KUNNA SEEEEEEEEEEEEEEEEE


utan linser/glasögon

This post was edited by MartinS on Mar 20 2012 08:03am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 20 2012 08:03am
Quote (MartinS @ Mar 20 2012 03:02pm)
kostar 37000
MEN SÅ FUCKING UNDERBART ATT KUNNA SEEEEEEEEEEEEEEEEE


Vadå var du blind innan eller?
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Mar 20 2012 08:04am
Quote (PhearCIII @ Mar 20 2012 02:03pm)
Vadå var du blind innan eller?


(Y)
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 20 2012 08:06am
tänk på att dina ögon är nog fortf lite bedövade ^^ det onda kommer ikv/imorn
fick du ngra "panik droppar"? ^^
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Mar 20 2012 08:08am
Quote (CraZeeY @ Mar 20 2012 02:06pm)
tänk på att dina ögon är nog fortf lite bedövade ^^ det onda kommer ikv/imorn
fick du ngra "panik droppar"? ^^


har haft ont sedan klockan 10 :)
så nu ör det värsta över.

skaver lite, men är ganska ljuskänslig så sitter med solbrillor, sen ser ja ju inte till 100% so far^^

har antibiotikadroppar,smärtstillande,lugnande
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 20 2012 08:13am
Quote (MartinS @ Mar 20 2012 03:08pm)
har haft ont sedan klockan 10 :)
så nu ör det värsta över.

skaver lite, men är ganska ljuskänslig så sitter med solbrillor, sen ser ja ju inte till 100% so far^^

har antibiotikadroppar,smärtstillande,lugnande


kommer till kvällen ^^ Farsan kände knappt något heller tills han skulle sova :P Yeah, brillor får du ha i ett par dagar tror jag ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 20 2012 08:13am
Quote (MartinS @ 20 Mar 2012 16:08)
har haft ont sedan klockan 10 :)
så nu ör det värsta över.

skaver lite, men är ganska ljuskänslig så sitter med solbrillor, sen ser ja ju inte till 100% so far^^

har antibiotikadroppar,smärtstillande,lugnande


sweet! Härligt att det gick bra, man hör ju om misslyckanden.. Kanske droppar tillbaka o pmmar dig när jag närmar mig att göra det på allvar..
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll