Quote (CraZeeY @ Mar 20 2012 02:06pm)
tänk på att dina ögon är nog fortf lite bedövade ^^ det onda kommer ikv/imorn
fick du ngra "panik droppar"? ^^
har haft ont sedan klockan 10

så nu ör det värsta över.
skaver lite, men är ganska ljuskänslig så sitter med solbrillor, sen ser ja ju inte till 100% so far^^
har antibiotikadroppar,smärtstillande,lugnande