Quote (vandalen @ 20 Mar 2012 17:07)
telia max 25?
98 i månaden tror jag. Gratis sms, Gratis samtal till telia, Surf, Gratis spotify i 6 månader.
Också ~200 i månaden inklusive allt. Tack ändå.
Jag gjorde så att jag tecknade 3 total för 349:- / månad.
Det blir väl så att jag använder telefonen mer om jag inte behöver betala för allt jag gör med den.
Känns rätt gött också att inte behöva bry mig om ifall jag är hemma eller inte när jag synkar spotifylistor. Högre hastighet + fler gb datavolym => n1.
samsung galaxy s2 på köpet. En
rosa!!!