d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slutspelet! > Slutspelet I Elitserien
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 16 2012 06:27am
oh noes 2-1 i matcher, rysare på g!!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 16 2012 07:05am
Quote (x17 @ Mar 16 2012 01:17pm)
Färjestad kommer garanterat till final, som alltid. Men jag är inte helt övertygad om att vi vinner i år. Brynäs är riktigt bra!

Men jag hoppas så klart att guldet tar sig hem till Karlstad, där det hör hemma :)


Färjestad är ganska så långt ifrån final skulle jag vilja säga.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 16 2012 09:47am
Quote (AsDrake @ 16 Mar 2012 13:01)
Modo is obv


lyckas vi slå ut SAIK så vinner vi fan garanterat...

Tror ialf det blir SAIK, AIK eller Luleå som tar hem det...
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 16 2012 12:19pm
Domarna 2 - Frölunda 1
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 16 2012 03:50pm
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 16 2012 03:55pm
Quote (031 @ 16 Mar 2012 23:50)
http://img51.imageshack.us/img51/4923/goren.gif


SAIK...
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 16 2012 04:10pm
Glädje att AIK vann över Luleå.

Så länge ingen av dem vinner allt som allt så är jag nöjd.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 16 2012 05:11pm
Quote (PlaaD @ 17 Mar 2012 00:10)
Glädje att AIK vann över Luleå.

Så länge ingen av dem vinner allt som allt så är jag nöjd.


Så jävla facking glädje,DUMT O VÄLJA GNAGET!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 16 2012 05:13pm
Också jävligt glad att AIK kämpar om jag ska vara ärlig.

I valet mellan det enda kvarvarande Stockholmslaget och en massa norrlänningar väljer jag det enda kvarvarande Stockholmslaget.

Go Gnaget :banana:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 16 2012 06:30pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Mar 2012 01:13)
Också jävligt glad att AIK kämpar om jag ska vara ärlig.

I valet mellan det enda kvarvarande Stockholmslaget och en massa norrlänningar väljer jag det enda kvarvarande Stockholmslaget.

Go Gnaget :banana:


:D samtididigt hoppas jag att dif åker ur.. O din chef dampar då.. Men men what can i do :p
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll