Quote (CraZeeY @ Mar 15 2012 12:48pm)
något av det hemskaste i bilväg som jag någonsin sett.
de är de pilsner menas med ska va så rutten som möjligt ^^ märks att du aldrig vart iväg på stora evenemang
här e den andra pilsner som åker runt här hemma fast den har dock ett namn men inte våran
''väghärket''
max på ställd disel turbo i så skickar ur sig bra mkt sot
This post was edited by EkstranD on Mar 15 2012 09:28am