d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Haha Brutalt > :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 15 2012 08:12am
haha ekstrand :thumbsup:
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 15 2012 08:36am
Coolt
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Mar 15 2012 09:24am
Quote (CraZeeY @ Mar 15 2012 12:48pm)
något av det hemskaste i bilväg som jag någonsin sett.



de är de pilsner menas med ska va så rutten som möjligt ^^ märks att du aldrig vart iväg på stora evenemang

här e den andra pilsner som åker runt här hemma fast den har dock ett namn men inte våran

''väghärket''

max på ställd disel turbo i så skickar ur sig bra mkt sot ;)



This post was edited by EkstranD on Mar 15 2012 09:28am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 15 2012 09:32am
Vad är meningen med dom här träffarna egentligen?
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Mar 15 2012 09:32am
Quote (Teposen @ Mar 15 2012 03:32pm)
Vad är meningen med dom här träffarna egentligen?



kolla andras bilar osv supa och ha sig
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 15 2012 12:52pm
Hällefors wtf D:
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 15 2012 01:03pm
Quote (EkstranD @ Mar 15 2012 04:24pm)
de är de pilsner menas med ska va så rutten som möjligt ^^ märks att du aldrig vart iväg på stora evenemang

här e den andra pilsner som åker runt här hemma fast den har dock ett namn men inte våran

''väghärket''

max på ställd disel turbo i så skickar ur sig bra mkt sot ;)

http://www1.garaget.org/gallery/images/142/141066/141066-97e0b8c0197c9fbeef86fbaa01c5cd96.jpg


Nej, jag åker inte till Elmias bilmässa för att titta på skrot jag kan åka till närmsta skrot och kolla på. Ändrar inte faktumet att det är det hemskaste jag sett ^^
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Mar 15 2012 01:05pm
Quote (EkstranD @ 15 Mar 2012 13:15)
hehe nu äre så att ja och nåra kompisar har gjort en så kallad pilsner bil inför elmia 2012

idag ringde ägaren och skrek att ja skulle söka på den svenska björnstammen på facebook när ja kommer ut och gillar deras sida så ser ja en bild på våra 245a pilsner xD
va ganska kul ^^ att se att till och med dom diggade vår elmia pilsner

http://screensnapr.com/e/VJJGS9.jpg

vi satsar på årets elmia pilsner ;)

http://www.facebook.com/densvenskabjornstammen

svenska björnstammen? wat

sen så ska pislnerhäckar vara amerikanskt...volvo känns inte rätt

This post was edited by K1NGEN on Mar 15 2012 01:05pm
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Mar 15 2012 04:51pm
Quote (K1NGEN @ Mar 15 2012 07:05pm)
svenska björnstammen? wat

sen så ska pislnerhäckar vara amerikanskt...volvo känns inte rätt


volvo e den svenska versionen på pilsner ;)
Member
Posts: 2,958
Joined: Jun 21 2007
Gold: 2,208.71
Mar 26 2012 04:50pm
impala 64a med hängröv är en äkta pilsner ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll