Quote (umade @ 13 Mar 2012 16:17)
PERKELE!
siskos on sun äiti
Quote (RistVaLL @ 13 Mar 2012 16:17)
Om det skulle varit färre retards här så skulle nog många fler svenskar även komma tillbaka hit och posta lite oftare!

förlåt
This post was edited by berhemuli on Mar 13 2012 08:19am