d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jsp Quake Party?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 10 2012 04:26pm
Quote (Makta @ 10 Mar 2012 23:06)
Wolfenstein enemy territory. Är gratis och kul som fan! Vetefan om folk fortfarande lirar dock :ph34r:


oooh, Wolfenstein va inte dumt.
Nazizombies ftw
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 10 2012 06:10pm
Quote (Ekaan @ 10 Mar 2012 23:07)
haru nå yt klipp ? kanske kan installa om de ser kul ut
och om de funkar dla utan nå demon tools eller va de heter
utan bara dla o köra


Har alltid varit gratis vad jag vet. Hittar dock inge bra tubeklipp då de antingen "laggar" eller visar samma skit om och om igen >>

Edit: Du levlar din karaktär. T.E.X Medic etc. Så blir du bättre på det du använder.

This post was edited by Makta on Mar 10 2012 06:11pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 11 2012 03:44am
Helt klart borde vi göra det. Quake 3 arena är gratis och skitkul!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 11 2012 03:50am
Jag är på Heroes / AOE / Q3
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 11 2012 04:18am
Vilken version ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 11 2012 04:41am
hahahah fan va najs


quake 3, gamla goda tiden <333


De enda fps jag varit bra på för övrigt för jätte längesen :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 11 2012 01:47pm
Är lätt på med Quake!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 11 2012 02:34pm
Quote (PlaaD @ 11 Mar 2012 11:18)
Vilken version ?


den hette såhär

quake iii arena full + multiplayer297

x)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll