d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Bästa Dagen Att Dra Ut Och Supa?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 16 2012 09:38am
Kört mest (98%) lördagar då mina vänner hellre går ut då, oftast mer folk också. Men för min del kvittar de : =)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 16 2012 09:42am
Ingen dag är inte ens ett alternativ

alkis Sverige / 10
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 16 2012 09:50am
Quote (Svartermetalisk @ 16 Feb 2012 16:42)
Ingen dag är inte ens ett alternativ

alkis Sverige / 10


Lol noob, frågan är inte "Går du ut på stan och super eller inte?"

Frågan är om man går ut och super och isf vilken dag. Sen kan du ju alltid nulla annars.



Sen är det möjligt att det är "alkis Sverige / 10" men förstå frågan rätt iaf.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Feb 16 2012 11:40am
Lördag tror jag, om man nu ska supa :)
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 16 2012 11:48am
Måndag förmiddag.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Feb 16 2012 11:49am
Quote (Svartermetalisk @ 16 Feb 2012 17:42)
Ingen dag är inte ens ett alternativ

alkis Sverige / 10


420 24/7
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Feb 16 2012 04:10pm
Quote (Jewhannes @ Feb 16 2012 05:49pm)
420 24/7


u so gateway...

[x] Annan dag - vilken och varför?

Onsdag?

e. no kiddies cuz school, bara slampiga tjejer = win

This post was edited by Charlieone on Feb 16 2012 04:10pm
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Feb 16 2012 04:18pm
Onsdag är det utgång, blir alltid spårat.
Fredag/lördag som standard. Tentafest på kvällen/helgen efter tentan.

Bästa dagen är dock spikat fredag. Ingen är bakis och alla vill supa bort sina veckosynder = mer dans untz untz!

This post was edited by Alphabetz on Feb 16 2012 04:22pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 16 2012 04:40pm
typ måndag/tisdag om man bara går ut med någon polare och snackar skit, vilket är min favoritsysselsättning när det gäller alkohol. så lite folk som möjligt ska det vara! vill man lira biljard så är onsdag/torsdag soft eftersom det är lite mer folk, kan va soft att träffa nå fler man känner då osv. vill man supa sig dyngrak och snacka med alla dryga människor man sagt upp kontakten med (ja, alla i min ålder i gävle hänger på samma ställe) så går man ut på fredag eller lördag :)

med andra ord, man kan köra en 6dagars varje vecka utan problem!

This post was edited by Simon on Feb 16 2012 04:41pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 16 2012 04:43pm
Onsdag/Torsdag brukar bli de dagar som blir mest WTF och spårande på (troligen pga 50% i baren).
Tycker Lördagar är värst då det ofta är FÖR mycket folk ute och då får man bara aids på köer etc
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll