d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vilken Webbläsare Använder Du?!?!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 128
Joined: Aug 1 2010
Gold: 0.20
Feb 12 2012 04:28am
Quote (Jewhannes @ Feb 12 2012 05:28am)
Mozilla Firefox 10.0.1
chrome på laptopen
opera mini på telefonen


Ganska exakt som här. Ibland använder jag standard-webbläsaren på mobilen också.
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 12 2012 04:55am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 12 2012 04:58am
Chrome
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 12 2012 05:18am
Quote (Marcusd0 @ 12 Feb 2012 11:55)


Sett den redan :))

Samt har jag gjort polls/topics om webbläsare förut också, ehhe.




edit: sen blev din ägd på första posten :D "Nulled cause Maxthon not listed"

Därför man har många alternativ och helst att det sista är ett som "täcker upp för de andra alternativen" om de man ska rösta på ej finns med i listan d.v.s

Copy the pros bro B)

This post was edited by Litttle_Brother on Feb 12 2012 05:20am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 12 2012 05:29am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 12 2012 12:18pm)
Sett den redan :))

Samt har jag gjort polls/topics om webbläsare förut också, ehhe.




edit: sen blev din ägd på första posten :D "Nulled cause Maxthon not listed"

Därför man har många alternativ och helst att det sista är ett som "täcker upp för de andra alternativen" om de man ska rösta på ej finns med i listan d.v.s 

Copy the pros bro B)


Då får han ju ta "Other" och sen skriva vilken han har?

Det är ju han själv som failar när han tar nulled. Eftersom han egentligen skulle ta Other ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 12 2012 05:35am
Quote (Teposen @ 12 Feb 2012 12:29)
Då får han ju ta "Other" och sen skriva vilken han har?

Det är ju han själv som failar när han tar nulled. Eftersom han egentligen skulle ta Other ;)


Lol fail, såg inte other. Aja 10 alternativ är de enda rätta dock vid såna här polls, ehhehe.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 12 2012 05:35am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 12 2012 12:35pm)
Lol fail, såg inte other. Aja 10 alternativ är de enda rätta dock vid såna här polls, ehhehe.


np :hug:
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Feb 12 2012 05:41am
Kråm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 12 2012 05:42am
bryr mig så pass lite att jag lära kolla vilken det är jag faktiskt använder, man märker ju inte ens skillnad på de olika nu för tiden!
chrome
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Feb 12 2012 05:50am
Firefox is teh shiet!

Testat Chrome lite grann förut, men tyckte den webbläsaren gick segare för mig.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll