d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~*~ Tera Online General Thread ~*~ > En Masse Entertainment
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 11 2012 08:25pm
Quote (snigelfis @ Feb 12 2012 04:23am)
Det går alltså ut på att göra en female char som man kan runka till mellan raidsen?


Är det inte underbart?!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 12 2012 05:40pm
Closed beta just nu.
När open beta kommer så tycker jag att folk borde ge det en chans.
Vill folk ha mer info om spelet så ska jag gärna försöka hjälpa till. Ganska Rookie i det just nu.

Underbart spel kan jag ju iaf påstå.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Feb 12 2012 05:56pm
Quote (snigelfis @ Feb 12 2012 04:23am)
Det går alltså ut på att göra en female char som man kan runka till mellan raidsen?


yes sir
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Feb 12 2012 06:53pm
ROTMG >
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 14 2012 11:48am
Quote (RistVaLL @ Feb 13 2012 02:53am)
ROTMG >


Är du go eller?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Feb 14 2012 02:28pm
Är det free to play?

om inte, vad kostar det?

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 19 2012 03:48pm
Quote (Orvar @ Feb 14 2012 10:28pm)
Är det free to play?

om inte, vad kostar det?


Nej.

Closed beta just nu, pre-order ligger runt 500 kr sen 120 kr i månaden
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Feb 20 2012 01:16am
Hade hoppats på en tråd där vi hyllade och pratade om porrskådisen Tera Patrick men neheppppppppp
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Feb 21 2012 05:40am
har två nycklar om någon vill ha
jag hade visst fel :<

This post was edited by Jewhannes on Feb 21 2012 05:42am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 27 2012 11:35am
Då vart Closed Beta Period 2 slut.
CB 3 återkommer om två veckor (europe) och 1 vecka (NA servers)

ge det en chans gubbar, iaf på open beta. :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll