d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Du Har Magiska Fingrar Och Får Flytta Releasen > På Ett Av Dessa Spel Tills I Morgon.
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 8 2012 03:50am
Quote (Simon @ 8 Feb 2012 08:09)
GTA V

jag kommer aldrig ha tillräckligt med tid för att nöta diablo3 hardcore, och det kommer kännas helt värdelöst att lira som casual. tyvärr.


This. Svårt att ha tid med D3 när man har familj (15år senare)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 8 2012 04:05am
Dota2.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 8 2012 04:14am
D3 is obv
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 8 2012 04:47am
Quote (Mikob @ 8 Feb 2012 11:05)
Dota2.


Lol, tänkte inte ens på Dota 2, borde ha haft med det.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Feb 8 2012 06:16am
Quote (GuZ @ Feb 8 2012 07:10am)
Väljer GTA då de andra jag tänkt köpa kommer ut snart ändå.

The Last Guardian eller Bioshock Infinite skulle annars smaka rätt gött.


TES 6!?!!?!?
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Feb 8 2012 06:19am
Halo 4 <3
Member
Posts: 2,765
Joined: Jan 13 2009
Gold: 4,593.00
Feb 8 2012 06:30am
Dota 2 :blink:

This post was edited by sebbe_2006 on Feb 8 2012 06:30am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 8 2012 06:39am
Inget som jag riktigt känner för atm.

D3 ser inte så jätteroligt ut om jag ska vara ärlig och GTA såg ut som The Sims, fast det är nog roligt iaf. (jadetsågutsomsimslitepådentrailernjagsågslutahataochbevisaattjagharfelistället)

Spelar WoW men tappat suget. Aldrig testat Starcraft. Inget Halo fan. Spelat Guild Wars men det kan inte mäta sig med wow (true story). GW2 ser dock lite roligare ut men inget man längtar jättemycket till.

Max Payne spelen är roliga och kan faktiskt se fram emot 3:an, men inte jättemycket där heller.

Så noll'd atm. Kanske röstar lite senare. :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 8 2012 06:52am
d3 eller d2
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Feb 8 2012 09:02am
vad bra att du kan snyva polls från www.webhallen.com
€ hade velat flytta till nästa vecka :P har tentaplugg denna ^^

This post was edited by pawa on Feb 8 2012 09:03am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll