Inget som jag riktigt känner för atm.
D3 ser inte så jätteroligt ut om jag ska vara ärlig och GTA såg ut som The Sims, fast det är nog roligt iaf. (jadetsågutsomsimslitepådentrailernjagsågslutahataochbevisaattjagharfelistället)
Spelar WoW men tappat suget. Aldrig testat Starcraft. Inget Halo fan. Spelat Guild Wars men det kan inte mäta sig med wow (true story). GW2 ser dock lite roligare ut men inget man längtar jättemycket till.
Max Payne spelen är roliga och kan faktiskt se fram emot 3:an, men inte jättemycket där heller.
Så noll'd atm. Kanske röstar lite senare.
