d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har En Grej Att Erkänna..
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 31 2011 08:19pm
Quote (Makta @ 1 Jan 2012 03:01)
"Spelar" inte. Loggar in då och då för att kolla runt.

Skulle sålt mitt konto för x antal år sedan men å fort jag slänger ut det så sjunker det i värde veckan efter :angry:


lögner min vän.... lögner ;)
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Dec 31 2011 08:42pm
Har ostat hela detta året.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 31 2011 09:46pm
Quote (Ekaan @ 1 Jan 2012 03:19)
lögner min vän.... lögner ;)


No lie. Spelatr CS och HoN typ :lol:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 22 2012 11:05am
Quote (Makta @ 1 Jan 2012 01:04)
Jag har inte badat sen förra året :cry:


:lol:


lol
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Mar 22 2012 01:04pm
Quote (berhemuli @ 1 Jan 2012 02:48)
Spelar du wow? Aj.. där rök all respekt :(

:D


jag spelar wow :unsure:
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 22 2012 01:05pm
har inte badat på säkert över tio år
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 01:26pm
Quote (Makta @ 1 Jan 2012 02:04)
Jag har inte badat sen förra året :cry:


:lol:


kollade inte datum och trodde den här posten var nu.. Ändå blev jag inte förvånad. :O
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 22 2012 02:00pm
Quote (berhemuli @ 22 Mar 2012 20:26)
kollade inte datum och trodde den här posten var nu.. Ändå blev jag inte förvånad. :O


Same
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 22 2012 07:16pm
Quote (berhemuli @ 22 Mar 2012 20:26)
kollade inte datum och trodde den här posten var nu.. Ändå blev jag inte förvånad. :O


Quote (Fil @ 22 Mar 2012 21:00)
Same


Need stryk? Jag är säkerligen renligare än 90% av Swesub.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 07:20pm
Quote (Makta @ 23 Mar 2012 03:16)
Need stryk? Jag är säkerligen renligare än 90% av Swesub.


yes sir, men du framstår som en smutsig bonde med snus i läppen och står på balkongen o gormar åt invandrare. :D

Såklart tror jag det inte. Skämtar ju bara med dig :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll