d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > World Of Tanks > ^^
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3,552.51
Dec 26 2011 07:19pm
Quote (CraZeeY @ 27 Dec 2011 03:15)
Ska göra mitt bästa men suger på att förklara spel ^^

Det hela börjar med att du som tankförare får en tank från var och en region så att säga (Soviet, Tyskland och USA). Du går sedan ut i krig med dina tanks, det hela går ut på att du ska antingen förgöra fiende laget eller belägra deras bas (capture the flag typ).
Efter varje match, även om du vinner eller inte, kommer du få en viss mängd experience samt credits. Experience har du för att kunna forska fram nya delar till dina tanks (aka research, låter så gay på swe) och credits för att kunna köpa dessa delar samt köpa nya tanks.
Spelet är i stort sätt baserat på WW II och de flesta tanks kommer ifrån den epoken eller vad man vill kalla det.
Det finns olika klasser av tanks du kan köra, light tank, medium tank, heavy tank, tank destroyers och artillery (SPG's)

Ursäkta för mitt hemska ordförråd men det är i stort sätt en snabb sammanfattning av hur spelet ser ut ^^

tack! ungefär sånt här förklaring är sånt jag söker! Ordförråd o crap spelar ingen roll. Däremot lät det iallafall värt att prövas! Så testar efter nattens poker!
Member
Gold: 14,327.50
Dec 27 2011 02:44am
Quote (berhemuli @ Dec 27 2011 02:19am)
tack! ungefär sånt här förklaring är sånt jag söker! Ordförråd o crap spelar ingen roll. Däremot lät det iallafall värt att prövas! Så testar efter nattens poker!

Låter nice :) Pma eller posta ditt nick här så addar jag ^^ Kan kanske lira ngra matcher :)

This post was edited by CraZeeY on Dec 27 2011 02:44am
Member
Gold: 3,552.51
Dec 27 2011 05:41am
Quote (CraZeeY @ 27 Dec 2011 10:44)
Låter nice :) Pma eller posta ditt nick här så addar jag ^^ Kan kanske lira ngra matcher :)

pokern blev väldigt sen, ska testa ikväll troligen.. Ska nog testa lite själv om det verkar kul eller inte innan jag börjar posta nick för matcher.. :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll