d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > är Det Idag Det är Hockey? :) > Pt. 2
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 16 2011 05:03pm
Quote (olle_korven @ 17 Dec 2011 00:22)
syftade uppenbarligen på nätterna i australien



Ah i see, tack för att du räddat mina kommande nätter när jag väl åker till australien, slipper jag ligga sömnlös där sen.
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 8 2012 05:55am
yes det är idag
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 8 2012 06:05am
Jäklar vilket tråkigt försök till att vara lustig.

Enda sättet du kan rädda situationen på är om du tar bort dig själv.
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 8 2012 06:07am
stampa inte i min egendom om du bara ska spamma, reprtet
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Mar 8 2012 06:35am
Quote (x17 @ 8 Mar 2012 13:05)
Jäklar vilket tråkigt försök till att vara lustig.

Enda sättet du kan rädda situationen på är om du tar bort dig själv.


Haters gonna hate ^^
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Mar 8 2012 07:40am
Yes! :D

Trackad!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 8 2012 01:34pm
hela dan varje dag
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 8 2012 03:03pm
HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
May 28 2012 07:27am
nä det är inte idag, inte förrens på onsdag natt
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 28 2012 08:44am
Quote (RistVaLL @ Mar 8 2012 12:35pm)
Haters gonna hate ^^

Uppriktighet varar alltid längst =D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll