d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Winterbells
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 2 2011 09:23am
snart ryker fan skärmen ut ur fönstret...
jävla buggade kaninjävel gör allt för att jävlas
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 2 2011 09:23am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 2 Dec 2011 16:23)
snart ryker fan skärmen ut ur fönstret...
jävla buggade kaninjävel gör allt för att jävlas


haha, rök lite så ska du se att det går bättre :>
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 2 2011 10:28am
19 miljoner :cry:

missade fågeln och ramlade ned

hade fått 38 ;C
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Dec 2 2011 10:44am
FAN VA FRUSTRERANDE!

är sämst på de xD
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Dec 2 2011 11:05am
90k än så länge
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 2 2011 11:11am
Quote (Errorz @ Dec 2 2011 05:05pm)
90k än så länge


lol sämre än mig till och med
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 2 2011 11:13am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 2 Dec 2011 18:11)
lol sämre än mig till och med


hur mkt haru fått då?
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 2 2011 11:14am
Quote (AsDrake @ Dec 2 2011 05:13pm)
hur mkt haru fått då?


2 mille xDD
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 2 2011 11:15am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 2 Dec 2011 18:14)
2 mille xDD


på andra försöket för i år så drog jag 65 mille
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 2 2011 11:17am
Quote (AsDrake @ Dec 2 2011 05:15pm)
på andra försöket för i år så drog jag 65 mille


För du är en hora ja
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll