Quote (Intenso8 @ 19 Nov 2011 12:21)
hur lyckas du ha sönder ett par Fatal1ty jag har haft mitt i 2 år ^^ både snubblat på kabeln,tappat dom,trampat på dom samt tappat en dricka över dom och ändå är dom som när jag köpte dom

kanske för att du har en balettvrist? flugviktare? tur? vad vet jag haha, jag lyckades då
Quote (whifrA @ 19 Nov 2011 13:00)
inte riktigt säker vad du menar med öppna och slutna men haft ett par som va ''öppen'' och de vill jag inte ha igen, men har läst mycke bra om de där märket
Quote (c00kie_m0nster @ 19 Nov 2011 13:27)
G35
höjer sänker på "örat"
ska kolla vad de är

Quote (ChingeR @ 19 Nov 2011 13:48)
siberia v1 is the shit
haft mina i typ 4-5 år nu utan att de gått sönder till 100%
sladden har fått en skåra i sig som jag tejpat över och "trådarna" för att den ska vara autosize har gått av på båda sidorna, men det går att åtgärda genom att knyta lite fint

knastrar väl lite om man rör på sig väldigt mycket, men det har man vant sig med.
SIBERIA V1 AKA ICEMAT > ALL
asså ching... du gjorde min morgon trots att jag är små bakis, du är inte sugen och ta kort på lurarna och ladda upp? lät då som ett ''bygg headset med ching le fing''
Quote (Errorz @ 19 Nov 2011 13:38)
Siberia V2, bra pris, bra kvalle. köp
bra kvalla? läste du nått allt i början? haft ett sånt par nyss och dom höll i 2 månader, men i övrigt så är dom okej förutom gay mic/skit saken på kabeln/ att själva kabeln ''trasslar'' upp sig så de ser ut som den har päls