haha, det blir mer och mer sport i att slå nördrekord varje år i hur jävla satsad man kan vara på att sita kvar vid skärmen längsta möjliga.
Vem blir först med att posta bild på hålet dom borrat i sin datastol, med en transportör till en potta?

Kul grappar.
Blev lite sugen på att spela själv nu. Men kan lika gärna spela Single Player när det kommer till pvm.
Hardcore Classic hade jag varit på annars, men vill spela assa
