d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Era Battlestations!
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 25 2011 06:02am
haha, det blir mer och mer sport i att slå nördrekord varje år i hur jävla satsad man kan vara på att sita kvar vid skärmen längsta möjliga.
Vem blir först med att posta bild på hålet dom borrat i sin datastol, med en transportör till en potta? B)

Kul grappar.
Blev lite sugen på att spela själv nu. Men kan lika gärna spela Single Player när det kommer till pvm.
Hardcore Classic hade jag varit på annars, men vill spela assa :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2011 06:11am
soffa+tv=win
slappast
önskar dock jag hade mörka tapeter så man kunde få det mörkare här inne :D



Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Oct 25 2011 06:14am
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2011 12:36)
Haha, flyttade den nu inför reset ;) stör mig lite på att micron inte får plats bara


du får fylla en dunk med vann osså så du slipper ränna till köget

pussen till förbrukade runkpapir sitter inte helt fel heller
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2011 06:30am

Om jag hade spelat KANSKE jag hade kunnat tänka mig att flytta datorn till skrivbordet. Dock inte säkert.

Kan slänga med en bild av vad min kost hade bestått av också, eftersom du gjorde det.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 25 2011 06:36am
Quote (Giraff @ Oct 25 2011 12:30pm)
http://i54.tinypic.com/mbtoxc.jpg
Om jag hade spelat KANSKE jag hade kunnat tänka mig att flytta datorn till skrivbordet. Dock inte säkert.

Kan slänga med en bild av vad min kost hade bestått av också, eftersom du gjorde det.
http://i54.tinypic.com/2m3mssg.jpg


approved
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 25 2011 06:37am
Quote (Simon @ Oct 25 2011 02:11pm)
soffa+tv=win
slappast
önskar dock jag hade mörka tapeter så man kunde få det mörkare här inne :D

http://data.fuskbugg.se/skalman02/775f3a60_bild.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalman02/a193ada1_bild%20%281%29.JPG


faaaan vad sjukt. Ser preeeeeecis ut som min broders lägenhet, PRECIS. Samma möblemang, allting.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2011 06:38am
Quote (Yla123 @ 25 Oct 2011 14:37)
faaaan vad sjukt. Ser preeeeeecis ut som min broders lägenhet, PRECIS. Samma möblemang, allting.


haha det är ju det som är charmen med ikea....
skulle lika gärna kunna vart en förinredd jävla fängelsecell man bodde i
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Oct 25 2011 07:22am
Quote (SpAz. @ 25 Oct 2011 14:02)
haha, det blir mer och mer sport i att slå nördrekord varje år i hur jävla satsad man kan vara på att sita kvar vid skärmen längsta möjliga.
Vem blir först med att posta bild på hålet dom borrat i sin datastol, med en transportör till en potta? B)

Kul grappar.
Blev lite sugen på att spela själv nu. Men kan lika gärna spela Single Player när det kommer till pvm.
Hardcore Classic hade jag varit på annars, men vill spela assa :(


Japp, det är ju en del av reseten. Ungefär som kalle anka på julafton :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 25 2011 07:23am
Quote (Simon @ 25 Oct 2011 14:11)
soffa+tv=win
slappast
önskar dock jag hade mörka tapeter så man kunde få det mörkare här inne :D

http://data.fuskbugg.se/skalman02/775f3a60_bild.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalman02/a193ada1_bild%20%281%29.JPG


Lol avast vill inte visa data fuskbuggg skitet :(((


Använd imgur istället! :O

www.imgur.com så får jag också se :D

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 25 2011 07:24am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 25 2011 08:29am
klarar mig kanske






eZ
Go Back To Svenska Topic List
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll